اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

هر تجاوزی به مرزهای ایران را با قدرت و قاطعانه پاسخ می‌دهیم

هر تجاوزی به مرزهای ایران را با قدرت و قاطعانه پاسخ می‌دهیم
امام جمعه موقت سمنان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته سمنان با بیان اینکه وحشی‌گری‌های عربستان در حمله به کشور یمن یک جنگ نیابتی است، گفت: امروز توطئه‌های جاهلیت نوین را در جنگ‌های نیابتی که در منطقه به راه انداخته‌اند و به مردم مظلوم و بی‌دفاع حمله کرده‌اند را مشاهده می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل  از شاخه طوبی، حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سمنان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته سمنان با بیان اینکه وحشی‌گری‌های عربستان در حمله به کشور یمن یک جنگ نیابتی است، گفت: امروز توطئه‌های جاهلیت نوین را در جنگ‌های نیابتی که در منطقه به راه انداخته‌اند و به مردم مظلوم و بی‌دفاع حمله کرده‌اند را مشاهده می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

وی با بیان اینکه در این حملات ناجوانمردانه برخی کشورهای منطقه به نیابت از استکبار جهانی وارد جنگ شده اند، گفت: با حضور دیگر کشورها، کشورهای غربی سلاحهای تولیدی خود را در این جنگ ها به فروش می رسانند.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تذکر مقام معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مقابله با جاهلیت نوین، اظهار کرد:شهوت و غضب عرب دوران جاهلی به جاهلیت مدرن و جنگ علیه کشور مسلمان یمن تبدیل شده است که بر اساس آن مردم مظلوم را مورد هدف قرار داده اند.

,

احمدپناهی، با اشاره به  تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر شناخت درست دشمنان واقعی افزود: در چنین شرایطی که عربستان در یمن مسلمان کشی را به راه انداخته است باید دشمنان واقعی استکبار جهانی از مزدوران منطقه را به درستی شناخت.

,

امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم برخی از دولت‌های منطقه به نیابت از استکبار جهانی جنگ را آغاز کرده‌اند و آن را ادامه می‌دهند؛ اما باید بدانند که در نهایت راه به جایی نخواند برد.

, امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم برخی از دولت‌های منطقه به نیابت از استکبار جهانی جنگ را آغاز کرده‌اند و آن را ادامه می‌دهند؛ اما باید بدانند که در نهایت راه به جایی نخواند برد.,

وی با بیان اینکه عربستان، که میلیون میلیون نسخه قرآن به چاپ می رساند، به آتش بس ادعایی خود پایبند نیست، گفت: عربستان  با به راه انداختن این جنگ، به معنای واقعی، در مسیر اهداف صهیونیست ها گام برمی دارد.

,

 

,

هر تجاوزی به مرزهای ایران را با قدرت و قاطعانه پاسخ می‌دهیم

, هر تجاوزی به مرزهای ایران را با قدرت و قاطعانه پاسخ می‌دهیم,

احمدپناهی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص قصد احتمالی دشمن برای کشاندن جنگ به مرزهای ایران، خاطرنشان کرد: هر تهاجمی به ایران قاطعانه پاسخ می گیرد.

,

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی امروز تلاش دارند تا برای کشاندن جنگ فعلی به سمت مرزهای ایران برنامه‌ریزی کنند؛ ولی این ترفند راه به جایی نخواهد برد.

, وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی امروز تلاش دارند تا برای کشاندن جنگ فعلی به سمت مرزهای ایران برنامه‌ریزی کنند؛ ولی این ترفند راه به جایی نخواهد برد.,

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: هر تجاوزی به مرزهای ایران را با قدرت و قاطعانه پاسخ می‌دهیم.

,

 

,

فتح خرمشهر، بدون مقاومت رزمندگان و مجاهدان ممکن نبود

, فتح خرمشهر، بدون مقاومت رزمندگان و مجاهدان ممکن نبود,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: امام راحل(ره) در آن زمان با این جمله، همه اقشار مردم را به توحید دعوت کردند.

,

وی با اشاره سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: این پیروزی بدون مقاومت رزمندگان و مجاهدان ممکن نبود.

,

احمدپناهی در خاتمه خاطرنشان کرد: در آن زمان رزمندگان با مقاومت توانستند ایران را در برابر دشمنان نجات دهند و امروز مسلمان واقعی کسی است که در مقاومت و ایستادگی پایدار بماند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه