اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

بازرسان آژانس بین المللی زبده ترین جاسوسان غرب اند

بازرسان آژانس بین المللی زبده ترین جاسوسان غرب اند
امام جمعه ایلام گفت: بهانه مذاکره با دانشمندان هسته ای، در واقع شناسایی آنها و در نهایت ترور و به شهادت رساندن این سرمایه های ارزشمند کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام پویا، "آیت الله لطفی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تجدید تحریم های اقتصادی توسط رئیس جمهور آمریکا دلیل روشن بر عدم موفقیت مذاکرات هسته ای ۵+۱ است.لطفی اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می شد آمریکا و متحدانش به بیانیه لوزان پایبند نیستند و به هیچ یک از تعهدات خود در قبال مذاکرات پایبند نمانده و همه بند های توافق را به بهانه های واهی زیر پا گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام پویا,

وی افزود: متاسفانه سایر اعضای ۵+۱ عملا با کارشکنی مقامات آمریکایی همراه شدند و مذاکره کنندگان عزیز ما باید با قاطعیت در برابر کارشکنی آمریکا ایستادگی کنند؛ چرا که آمریکا و هم پیمانانش در مذاکرات هسته ای با وقت کشی قصد وادار نمودن ملت ایران به تسلیم و عقب نشینی از مواضع بحق خود است.
خطیب جمعه ایلام با مطرح نمودن سوالی عنوان کرد: سوال اصلی این است آیا تا کنون از مذاکرات و توافق لوزان سویس چه چیزی بدست آورده ایم؟!
لطفی خاطر نشان کرد: ره آورد این مذاکرات طولانی و خسته کننده و نفس گیر برای ملت، جز تشدید تحریم ها و تهدید نظامی و گستاخی مقامات آمریکایی برای ایران چیز دیگری نبوده است.
وی تصریح کرد: مسلما درخواست بازدید از مراکز حساس نظامی توسط آمریکا، در واقع ورود جاسوسان دستگاه اطلاعاتی آمریکا CIA و رژیم اسرائیل و احاطه کامل به اسرار نظامی کشور است.
امام جمعه ایلام بیان کرد: بهانه مذاکره با دانشمندان هسته ای، در واقع شناسایی آنها و در نهایت ترور و به شهادت رساندن این سرمایه های ارزشمند کشور است.
وی افزود: در چند سال اخیر، همین بازرسان آژانس بین المللی اتمی که زبده ترین جاسوسان غرب بودند، با شناسایی کامل دانشمندان هسته ای ما چون "هریاری، علی محمدی، احمدی روشن و رضائی نژاد آنها را ترور کردند.
لطفی ابراز کرد: رهبر فرزانه انقلاب با پاسخ کوبنده، آمریکا و متحدان غربی را ناامید کردند و آنها آرزوی بازدید از مراکز نظامی ما را به گور خواهند برد.
لطفی گفت: مسئله دیگر، سکوت مرگبار سازمان های بین المللی در قبال کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط رژیم سفاک سعودی است که دلیل روشن بر همگامی این مجامع حقوقی با آمریکا و مزدوران منطقه ایی آن رژِم آل سعود و متحدان عربی می باشد.
خطیب جمعه ایلام اظهار کرد: قطعا مقاومت مثال زدنی مردم مظلوم یمن در برابر تجاوز وحشیانه رژیم آمریکایی صهیونیستی سعودی باعث پیروزی آنها و شکست و خواری و زبونی و ناکامی پادشاه کهنه سال و خیانتکار خاندان پلید آل سعود خواهد شد.
امام جمعه ایلام با اشاره به سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: حسین بن علی نیز مانند پدربزرگوار و برادر ارجمندش امام حسن مجتبی (ع)، بارزترین الگوی ایثار و از خود گذشتگی در جهت زنده کردن ارزش های آیین مقدس جد بزرگوارش به شمار می آید.
لطفی با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس ۱۳۶۱، روز سعادت، ایثار و پیروزی است.
وی عنوان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی روزها و رویدادهایی را تجربه کرده که در تاریخ این مرز و بوم به عنوان افتخارات بزرگ ملت ایران باقی خواهد ماند.
خطیب جمعه ایلام تصریح کرد: عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر قهرمان از بزرگترین و سرنوشت ساز ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود که ره آورد این پیروزی بزرگ، علاوه بر بعد نظامی و شکست سنگین نظامی رژیم بعثی، بزرگترین پیروزی سیاسی در تثبیت نظام و ثبات سیاسی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و با فتح خرمشهر برتری نظامی ایران بر عراق مورد تاکید کارشناسان و تحلیل گران نظلمی جهان قرار گرفت.
امام جمعه ایلام در پایان خطبه دوم با تذکری در خصوص گرانی اجناس و کالاهای ضروری مورد استفاده مردم افزود: گرانی باعث ناراحتی و نگرانی مردم گردیده و روند صعودی قیمت کالاها حتی موجب اعتراض رئیس جمهور محترم گردید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/ر

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه