اخبار داغ

حجت الاسلام پورمحمدی:

کشور نیازمند تحول اقتصادی اداری است/ مذاکرات بسیار پیچیده شده و فراز و فرود زیادی دارد

کشور نیازمند تحول اقتصادی اداری است/ مذاکرات بسیار پیچیده شده و فراز و فرود زیادی دارد
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه حرف حساب ما از هر پول و زور و لشکری قدرتمندتر است، گفت: ملتهای جهان نیز حق‌طلبند و جذب پیامهای صادقانه می شوند و همین موضوع ترس دشمنان را بر می انگیزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از انعکاس بناب، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی امروز در جمع مدیران بناب گفت: کارگزاران باید بدانند که توفیق خدمت، توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه ما به دنبال احقاق حق و دفاع از مظلوم و اجرای عدالت هستیم، جمهوری اسلامی ایران را مدافع مظلوم و تنها بلندگویی دانست که از حق و واقعیت سخن می گوید.

,

وی با تاکید بر اینکه رسیدن به اهداف والای انسانی در جمهوری اسلامی محقق شده است اظهار داشت: کشور ما تنها یک درصد از خاک جهان و یک درصد از جمعیت جهان را داراست اما با این وجود قدرت تاثیرگذاری ما بسیار بیشتر از این نسبت‌هاست.

,

وزیر دادگستری با اشاره به ۱۷ ماه مذاکرات شش کشور بزرگ دنیا به همراه سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی با کشورمان، گفت: قدرت های بزرگ با همه قدرت و شوکت خود به دنبال رایزنی و مذاکره با جمهوری اسلامی ایران هستند.

,

پورمحمدی مردم سالاری در ایران را جزو بهترین مردم‌سالاریها برشمرد و با اشاره به اینکه حرف حساب ما از هر پول و زور و لشکری قدرتمندتر است، گفت: ملتهای جهان نیز حق‌طلبند و جذب پیامهای صادقانه می شوند و همین موضوع ترس دشمنان را بر می انگیزد.

,

وزیر دادگستری گفت: غربی ها تمام توان خود را برای وارد کردن فشار به ایران به کار گرفته اند اما ما می گوییم که با تحریم نتوانستند اراده ما را بشکنند و موفق نشدند، مذاکرات بسیار پیچیده است و فراز و فرود زیادی دارد اما خروجی این مذاکرات برای ما، گشایش برای مردم و عزت و اقتدار است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحریم باید شکسته شود چرا که ظالمانه است و جلوی رشد و توسعه را می گیرد در چنین شرایطی مسئولیت ما بیشتر است، باید نوع نگاهمان را عوض کنیم و نگرش اداری قدیمی را کنار بگذاریم، مدیریت ما از نوع رانتی و هزینه ای است در حالی که باید مدیریت خلاقیت و ابتکار باشد.

,

وی دولت را مصمم به تغییر نگاه مدیران و تغییر رویکرد دانست و گفت: کشور نیازمند تحول بزرگی در حوزه های اقتصادی و اداری است و این تحول نمی تواند از بالا صورت گیرد بلکه باید به صورت گام به گام و به آرامی پیش رود، متاسفانه بسیاری از تصمیمات ما اجرا نمی شود و نظام اداری باید در این جهت کمک کند.

,

وزیر دادگستری به اهمیت درست هزینه کردن امکانات اشاره کرد و گفت: هزینه های اداری بسیار سنگین بوده و ما نمی توانیم این روال را ادامه دهیم، این نظام اداری پر خرج مناسب وضعیت کشور و نظام نمی باشد و بایستی واقعیت اداری را صادقانه طرح کنیم و تجارب را جدی بگیریم و با صداقت عمل کنیم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه