اخبار داغ

معاون کل وزیر بهداشت:

نظام سطح بندی حوزه سلامت در کشور حائز اهمیت است

نظام سطح بندی حوزه سلامت در کشور حائز اهمیت است
معاون کل وزیر بهداشت نظام سطح بندی حوزه سلامت وزارت بهداشت را حائز اهمیت دانست و گفت: در هیچ جای دنیا امکان فراهم نمودن کلیه امکانات سلامت برای تمامی شهرها وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از سایت خبری آوای ماغر ،معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم با بیان اینکه نظام سطح بندی حوزه سلامت موضوع مهم و دارای  اهمیت است ،گفت: در هیچ جای دنیا نمی توان در تمامی شهرها همه امکانات بهداشتی درمانی را برای مردم به صورت یک جا فراهم نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

 

,

ایرج حریرچی در مورد ساخت بیمارستان 35 تخت خوابی بهمئی نیز به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد که در اجرای این پروژه حتما فاز بندی اجرای آن را مد نظر داشته باشد.

,

 

,

حریرچی با بیان اینکه توان ساخت مالی دولت فقط سالی دو هزار تخت بیمارستانی است،افزود: در حال حاضر ۴۲ هزار تخت بیمارستانی در کشور کلنگ زنی شده است .

,

 

,

معاون کل وزیر بهداشت در پایان سخنان خود گفت: هم اکنون نیز قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم و وزارت بهداشت برای احداث ۵هزار تخت بسته شده است که با کمبود بودجه مواجه هستیم و در نظر داریم جهت تامین منابع این پروژه ها، ۷۰درصد مبلغ این قرارداد را از طریق فروش املاک تهیه می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه