اخبار داغ

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

فتح خرمشهر وفای به عهد رزمندگان اسلام با خداوند بود

فتح خرمشهر وفای به عهد رزمندگان اسلام با خداوند بود
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: فتح خرمشهر وفای به عهد مردان و زنانی بود که با خدای خود عهد کرده بودند که خرمشهر را آزاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  بازتاب بروجرد سردار "عبدالله عراقی"  در نهمین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بروجرد که در محل سالن فجر سپاه برگزار شد افزود: عراق با خیال اینکه ایران اسلامی در آغازین روزهای انقلاب دارای ثبات و امنیت نیست به ایران حمله کرد و قصد کرده بود که 48 ساعته خرمشهر را اشغال کند.
به گفته وی بعد از اشغال خرمشهر به دست دژخیمان بعثی غرور ملی و دینی ملت ایران جریحه دار شد و گویا تکه ای از گوشت بدن ما را کنده بودند.
وی اظهار داشت: در مدت 578 روز محاصره و اشغال خرمشهر این شهر به دژی مستحکم تبدیل شده بود و از نظر معادلات نظامی این شهر تسخیر ناپذیر شده بود.
وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام با نام علی ابن ابیطالب (ع) و با سلاح ایمان و فرهنگ غنی ایثار و شهادت که از امام حسبن(ع) در س گرفته بودند دژمستحکم دشمن را در هم کوبیدند و با نثار خون شهیدان خرمشهر آزاد شد و همه معادلات دشمنان بر هم ریخت.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به گرفتن 19 هزار اسیر و 21 هزار کشته از دشمن در فتح خرمشهر گفت: 40 هزار نیروی آماده دشمن  با تجهیزات کامل نظامی در خرمشهر حضورداشتند.
سردار عراقی افزود: بعد از فتح خرمشهر صدام در میان  ارتش بعثی گفت: روزی که سربازان ایران در شرق دجله از روی استخوانهای شما عبور کردند صدای شکستن این استخوانها به گوشم رسید و اگر به خود نیایید سربازان ایرانی در کوچه های بغداد دنبال شما خواهند آمد.
وی با اشاره به اینکه همه موفقیتها و پیروزیهای ملت ایران مرهون مجاهدتها و خون پاک شهیدان است گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در هر لباس و پست و مقامی از این آب و خاک دفاع می کنند.
سردار عراقی با اشاره به اینکه نام حسین(ع) آغاز راه همه شهیدان بود افزود: شهیدان با تاسی از امام حسین (ع) به ندای رهبر خود لبیک گفتند و با نام حسین(ع) به شهادت رسیدند.
وی اظهار داشت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی اعم از سپاه وارتش و بسیج و نیروی انتظامی پا در رکاب ولایت و رهبری هستند و اجازه نمی دهند کوچکترین تجاوزی به این آب و خاک صورت گیرد.
انتهای پیام/ر

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه