اخبار داغ

دانشجوی دانشگاه آزاد:

برای رسیدن به ایران هسته ای بهای گزافی پرداخت کردیم

برای رسیدن به ایران هسته ای بهای گزافی پرداخت کردیم
دانشجوی واحد علوم تحقیقات آیت الله آملی در سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری گفت: کشور برای رسیدن در جایگاه هسته ای که هم اکنون در آن هستیم بهای گزافی را پرداخت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،محمد قنبرنیا دانشجوی واحد علوم تحقیقات آیت الله آملی در گفتگو با خبرنگار بلاغ ضمن گرامیداشت هشتم آذر سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری شهید هسته ای کشور که بدست عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید گفت: کشور برای رسیدن در جایگاه هسته ای که هم اکنون در آن هستیم بهای گزافی را پرداخت کرد و مطالبات دانشجویی در برنامه هسته ای کشور رسیدن به اهدافمان است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بلاغ, بلاغ, بلاغ,

وی ادامه داد: قشر دانشجویی کشور همواره با عینک تحلیل گرایی مسائل را زیر نظر داشته و از دشواری مسیر پیش رو آگاه است ،اما این موضوع دلیل خوبی برای چشم پوشی از آموخته هایمان در تاریخ 30 ساله انقلاب مانند غیر قابل اعتماد بودن غرب نیست.

,

این دانشجو کشاورزی دانشگاه آیت الله آملی با اشاره به موقعیت علمی دانشگاهای کشورمان گفت:اگر بخواهیم آینده ی مستقل داشته باشیم باید سطح کیفی دانشگاهارا افزایش دهیم .همان طور که افزایش کمی دانشگاه و برون ده دانشجویی آن به جامعه  میتواند سبب ارتقا سطح فرهنگی کشور شود افزایش سطح کیفی آن هم رابطه ی مستقیم با خودکفایی کشور دارد و مسئولان تصمیم گیرنده در این نهاد باید توازن لازم در دو بخش کمی و کیفی را ایجاد کنند.

,

قنبرنیا همچنین در بخش دیگر سخنان خود در مورد وعده 100 روزه دولت در بهبود امور اقتصادی کشور گفت:مردم کشور ما مردمانی احساسی هستند و این موضوع سبب شعار گرایی بیش از حد در انتخابات شده است.

,

وی بیان داشت:دولت در این 100 روز توانست تا حدودی ثبات را به بازار برگرداند اما هیچ عقل اقتصادی بهبود وضع اقتصادی کشور در طی 100 روز را قبول نمی کند.

,

این دانشجو  تصریح کرد:نباید بیش از حد مادی گرا شویم تا دشمن از این راه به ما ضربه بزنند.اقتصاد یکی از مهمترین بخش های هر کشور وجامعه است اما باید پذیرفت که مردم ما بیش از اندازه اقتصادی شده اند و همین امر دشمن را به فکر تشدید تحریم ها برای گرفتن امتیازات بیشتر از ما انداخت.

,

قنبرنیا با بیان اینکه باید به جای اقتصاد گرایی مفهوم آرمان گرایی را در جامعه رواج بدهیم تاکید کرد: اگر جامعه ی متعالی در اقتصاد تعریف می شد مردم ما هیچ گاه انقلاب نمی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه