اخبار داغ

سردار اشتری:

برخورد با مواد فروشان و سارقان از اولویت های ناجا است

برخورد با مواد فروشان و سارقان از اولویت های ناجا است
فرمانده نیروی انتظامی برخورد با مواد فروشان و شبکه ها و باندهای توزیع و پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان را از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از اولویت های ناجاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه صبحگاه عمومی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران به اولویت های ناجا در سال 94 پرداخت و اظهار داشت: رفع دغدغه‌های اصلی مردم از اولویت های ما در سال 94 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برخورد با فروشندگان مود مخدر در شبکه و بانکهای توزیع مواد مخدر و همچنین پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی است.

,

این مقام ارشد نیروی انتظامی کشور ادامه داد: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیر جزو اولویت های دیگر نیروی انتظامی است و امیدواریم بتوانیم با همت همکاران نگرانی‌های مردم را برطرف کنیم.

,

سردار اشتری در مورد قرارگاه جهادی صیانت اظهار داشت: از سال گذشته این قرارگاه راه‌اندازی شده و امسال با قوت بیشتری کار خود را انجام می‌دهد.

,

وی حیطه انجام ماموریت های این قرارگاه را رفع مشکلات معیشتی کارکنان ناجا و برخورد با افراد متخلف  و برخورد با افرادی که در انجام از وظایف تخلف می‌کنند عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه