اخبار داغ

خود کشی یک دانش آموز به خاطر بی احترامی مسئولان مدرسه‌

خود کشی یک دانش آموز به خاطر بی احترامی مسئولان مدرسه‌
بی احترامی هیأت مدیره مدرسه شهر فیر فیلد در ایالت اوهایو، در برخورد با مادر یکی از دانش آموزان و متوقف کردن سخنان اعتراض آمیزوی نسبت به مرگ یک نوجوان سیزده ساله، خشم سایروالدین را برانگیخت.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در جلسه ای که میان هیأت مدیره و اولیای دانش آموزان مدرسه شهر فیر فیلد برای بررسی علت خودکشی امیلی اُلسن، برگزار شد، در حالیکه جوآن پرت، علت اقدام به خودکشی نوجوانان این مدرسه را وجود معضل زورگویی و قلدری در این مدرسه دانسته و اظهار داشت:«ممکن بود قربانی این ماجرا پسر من باشد»، رئیس هیأت مدیره با مخاطب قرار دادن وی گفت:«شما وقت ما را تلف می کنید، به سخنان خود خاتمه بدهید یا جلسه را ترک کنید!».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته سایت رو استوری، اولیاء سایر دانش آموزان که خواستار شنیدن ادامه سخنان پرت بودند، در مواجهه با این صحنه با ذکر این مطلب که :«این ما هستیم که از شما می خواهیم منطقه ما را ترک کنید، فرزندان ما شایسته مربیان بهتری هستند و ما در انتخابات بعدی به شما رأی نخواهیم داد»، خطاب به اعضاء هیأت مدیره شعار دادند:«شرمتان باد».

,

خشم اولیاء دانش آموزان وقتی به اوج رسید که  رئیس مدرسه فیر فیلد، پل آتن، در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ مدرکی مبنی بر وجود رفتارهای  قلدر مأبانه در مدرسه وجود ندارد، در حالیکه ایمیل ها، گزارشات روزانه مدرسه و سایر رسانه های اجتماعی چیزی کاملا متفاوت را ابراز می کنند.

,

برخی دانش آموزان با القاب مختلف و ناسزا به گونه ای بی ادبانه دانش آموزان ضعیف تر را مورد خطاب قرار داده و موجب آزار و اذیت روحی و جسمی آنها می شوند. در چند سال گذشته و در پی انتشار گزارش های گوناگون، آزار و اذیت و رفتار قلدر مآبانه کودکان در مدرسه، به یکی از مسائل عمده در مدارس آمریکا تبدیل شده است. این آزار و اذیت ها در برخی موارد به اندازه ای مخرب بودند که باعث خودکشی دانش آموزان شدند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه