اخبار داغ

پرونده مهدی هاشمی اقتصادی و امنیتی است/دستگاه قضایی به جد با زمین خواران برخورد خواهد کرد

پرونده مهدی هاشمی اقتصادی و امنیتی است/دستگاه قضایی به جد با زمین خواران برخورد خواهد کرد
معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: پرونده وی اقتصادی و امنیتی بوده و هم اکنون در مرحله تجدید نظر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه  برخی دخالت های سیاسی در مورد پرونده مهدی هاشمی نیز اظهارد کرد: هیچ گونه دخالتی در این زمینه وجود نداشته و پرونده در کمال آرامش روال قانونی خود را طی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عده ای قصد دارند که پرونده مهدی هاشمی را سیاسی جلوه دهند و ازآن بهره برداری کنند، گفت: اتهامات وارده در پرونده مهدی هاشمی اقتصادی و امنیتی است و به دلیل امنیتی بودن پرونده مجاز به انتشار جزئیات پرونده تا اعلام نهایی نتیجه پرونده نیستیم.

,

 

,

وی به حساسیت و احساس مسوولیت دستگاه های متولی برای همراهی با قوه قضائیه و مقابله با متعرضان به منابع ملی اشاره کرد و گفت: گرفتن و برگرداندن اراضی و منابع تصرف شده از سوی متعرضان و متجاوزان یکی از برنامه ها و اولویت های جدی دستگاه قضایی است.

,

 

,

محسنی اژه ای در رابطه با پدیده زمین خواری و کوه خواری نیز اظهار کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید ایشان، دستگاه قضا با تمام توان با متعرضان به منابع طبیعی و ملی برخورد خواهد کردتا این پدیده شیوع پیدا نکند.

,

 

,

معاون اول قوه قضائیه از آمادگی کامل دستگاه قضائی کشور برای برخورد با هرگونه اخلال، بی نظمی و امور خلاف قانون قبل ، حین و یا بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال خبر داد و اظهار کرد: وزارت کشور و سایر نهادهای نظارتی و اجرایی به نحو مطلوب در حال انجام وظایف خود در این راستا هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم است و با هوشیاری دولت ، وزارت کشور و مردم اتفاقات سال 88 تکرار نخواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه