اخبار داغ

نامهربانی مسکن مهر با سمنانی ها

پدیده اجاره نشینی مجدد مسکن مهری ها

پدیده اجاره نشینی مجدد مسکن مهری ها
مسکن مهر را می‌توان از پرماجراترین پروژه‌های چند سال اخیر دانست که با وجود نارضایتی مکرر مالکان، پیمانکاران و مسئولان زیر بار نمی روند و از طرق مختلف مشکلات را منکر می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخه طوبی، لذت ناشی از خانه دار شدن برای ساکنین مسکن مهر پس از بهره برداری طولی نکشید که ساختمان ها شروع به تولید صداهای مختلف کردند و نواهای عجیبی را در سکوت شب برای ساکنین نواختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از شاخه طوبی،, شاخه طوبی,

این درحالی است که این واحدها برای خانواده هایی که همه دارایی آنها صرف تهیه این مسکن مهر شده، بسیار تلخ بوده و بیشتر آنها توان تهیه مسکن استیجاری را نیز ندارند.

,

در این خصوص خبرنگار شاخه طوبی به میان ساکنین مسکن مهر سمنان رفت تا از مشکلات آنها جویا شود:

, در این خصوص خبرنگار شاخه طوبی به میان ساکنین مسکن مهر سمنان رفت تا از مشکلات آنها جویا شود:,

پوسته پوسته شدن دیوارهای مسکن مهرصدای صاحبخانه ها در آورد

, پوسته پوسته شدن دیوارهای مسکن مهرصدای صاحبخانه ها در آورد, پوسته پوسته شدن دیوارهای مسکن مهرصدای صاحبخانه ها در آورد,

سمیه صیاد یکی از صاحبان مسکن مهر سمنان از مشکلات خانه های این منطقه می گوید: یک سالی است که به مسکن مهر آمده ایم و صاحب خانه شده ایم ولی چه فایده گچ دیوارها با این مدت کوتاه پوسته پوسته شده است.

,

وی ادامه داد: سرامیک ها صدا می دهند و داخل کمدها نیز نم داده است.

,

این صاحب خانه مسکن مهر خاطرنشان کرد: این مشکلات باعث شده که با پول اجاره مسکن مهر، اجاره نشین خانه دیگری در منطقه شهری باشیم، حتی اگر این خانه استیجاری در حد یک آپارتمان نقلی باشد.

,

 

,

پدیده اجاره نشینی مجدد مسکن مهری ها

, پدیده اجاره نشینی مجدد مسکن مهری ها, پدیده اجاره نشینی مجدد مسکن مهری ها,

حدیث محمدیان، یکی دیگر از ساکنان مسکن مهر، با اعتراض درخصوص مسکن مهر گفت: وجود فضای نامناسب و ساخت وساز، باعث شده که بیشتر متقاضیان برای سکونت در این واحدها، رغبت چندانی نداشته باشند.

, .,

وی افزود: تکیه دادن برخی بلوک ها به یکدیگر، جابجایی صداها در بلوک ها و نداشتن شبکه دفع فاضلاب مناسب از مشکلات مسکن مهر است.

,

این صاحب خانه ادامه داد: برخی از  افزادی که در مسکن مهر زندگی می کردند توانسته اند با تهیه جایی واحد خود را تخلیه کنند، اما بسیاری توانایی اجاره یا خرید مسکن جدید در سطح شهر را ندارند.

, .,

, ,

لوله‌های آب و فاضلاب و رادیاتورهای مسکن مهر استاندارد نیست

, لوله‌های آب و فاضلاب و رادیاتورهای مسکن مهر استاندارد نیست, لوله‌های آب و فاضلاب و رادیاتورهای مسکن مهر استاندارد نیست,

مرضیه دارایی، یکی دیگر از صاحب خانه های مسکن مهر در خصوص غیر استاندارد بودن مصالح به کار رفته در ملک خود، گفت: پکیج، لوله‌های آب ‌و فاضلاب، رادیاتورهایی که در ساختمانها به کار برده اند استاندارد نیست و هر روز با مشکلاتی از آنها روبرو هستیم.

, .,

این بانوی ساکنان مسکن مهر اضافه کرد: از روی ناچاری ما به مسکن مهر آمدیم ولی شرایط موجود برجور در زندگیمان تاثیر گذاشته است، مانده ایم قسط های ماهانه مسکن را بدهیم یا برای این خرابی ها هزینه کنیم.

,

وی افزود: توالت را طوری ساخته بودند که هم باعث نم در داخل ساختمان خودمان و هم باعث نم دار شدن طبقه پایینی شده و آسایش را از ساکنان سلب کرده است.

, .,

 

,

اصول اولیه ساختمان سازی در مسکن مهر رعایت نشده است

, اصول اولیه ساختمان سازی در مسکن مهر رعایت نشده است, اصول اولیه ساختمان سازی در مسکن مهر رعایت نشده است,

نسیم شیربندی یکی دیگر از ساکنان مسکن مهر سمنان گفت: اصول اولیه ساختمان سازی  در مسکن مهر رعایت نشده است و مشخص نیست که آیا این مسکن مهر تحت نظارت مهندسی بوده است یا خودش یک شبه ساخته شده است.

,

وی در خصوص آسانسورهای مجتمع خود بیان کرد: اصول اولیه ایمنی در محل آن رعایت نشده است و هر روز با مشکل روبرو است.

,

گفتنی است آنچه که در این بین بسیار حائز اهمیت است، نحوه خدمات رسانی به حجم انبوه متقاضیان ساکن در این واحدهاست که متاسفانه در برخی از پروژه‌ها تدبیری در این مورد صورت نگرفته و ساکنین برخی از آنها علاوه بر اینکه از وجود اماکن خدماتی رفاهی، آموزشی درمانی محروم‌اند با مشکلاتی در تکمیل زیرساخت‌ها دست به گریبان آنها هستند.

, گفتنی است آنچه که در این بین بسیار حائز اهمیت است، نحوه خدمات رسانی به حجم انبوه متقاضیان ساکن در این واحدهاست که متاسفانه در برخی از پروژه‌ها تدبیری در این مورد صورت نگرفته و ساکنین برخی از آنها علاوه بر اینکه از وجود اماکن خدماتی رفاهی، آموزشی درمانی محروم‌اند با مشکلاتی در تکمیل زیرساخت‌ها دست به گریبان آنها هستند,

 

,

انتهای پیام/ر

, انتهای پیام/ر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه