اخبار داغ

اظهارات عجیب اصغرزاده در همایش اصلاح طلبان:

اگر مذاکرات‌ به‌ بن‌ بست‌ برسد، اقتصادایران‌دچارایست‌قلبی‌می‌شود!/هسته‌ای به‌درد مردم‌نمی‌خورد / اوباما خوب است!/ دولت قبل نگران حجاب اشتون بود نه منافع ملی!/ داعش محصول تفکرات بشار اسد و عراق است

اگر مذاکرات‌ به‌ بن‌ بست‌ برسد، اقتصادایران‌دچارایست‌قلبی‌می‌شود!/هسته‌ای به‌درد مردم‌نمی‌خورد / اوباما خوب است!/ دولت قبل نگران حجاب اشتون بود نه منافع ملی!/ داعش محصول تفکرات بشار اسد و عراق است
یک فعال اصلاح طلب با تعریف و تمجید از دیپلماسی دوران خاتمی علت شکست مذاکرات هسته‌ای در دوران اصلاحات را کلک زدن آمریکا دانست و گفت: 12 سال پیش اگر امریکا و اروپا حمایت می کردند توافق در دولت اصلاحات به سرانجام می رسید؛ اما خب دولت امریکا آن زمان دولت خوبی نبود، اما الان حضور اوباما و دموکرات ها در کاخ سفید برایمان یک فرصت است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، طی روز های گذشته همایش های مختلفی از سوی اصلاح طلبان در سراسر کشور برگزار شده است که برخی از آنها حاشیه هایی به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از این همایش ها همایش اصلاح طلبان در گرگان با حضور ابراهیم اصغرزاده، یکی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب در گرگان بود که با حدود 170 نفر از اصلاح طلبان استان گلستان در آن حاضر بودند.

,

در حالی که مسئولین دولتی به ویژه استانداری ها از انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی منع شده اند، اعضای شورای شهر برخی از شهرها مانند مزرعه کتول و علی آباد کتول، اصغر زنگانه مشاور فرهنگی استاندار گلستان و برخی از مسئولین و کارمندان ادارات دولتی این استان در این برنامه حاضر بودند.

,

نکته جالب این است که مجری برنامه، یکی از مشاوران فرماندار بود که همین موضوع شائبه حضور سازمانهای دولتی در این همایش انتخاباتی را بیشتر کرد.

,

ابراهیم اصغر زاده در همایش اصلاح طلبان در گرگان در رابطه با مذاکرات هسته ای گفت: مهم ترین پروژه دیپلماسی سیاسی کشور در حال وقوع است و اگر به نتیجه برسد، مهم ترین دستاورد دیپلماتیک در طول تاریخ انقلاب و در طول 100- 120 سال اخیر است که ما دارای دستگاه دیپلماسی، دولت مستقل و تعامل با کشورهای خارجی بوده ایم.

,

وی با القای این موضوع که هر توافقی از عدم توافق بهتر است اظهار کرد: باید به مردم بگوییم که اگر مذاکرات 1+5 به نتیجه نرسد، اقتصاد ایران دچار ایست قلبی خواهد شد، چرا به مردم نمی گویید به تورم 60 درصد خواهیم رسید و وضعیت تحریم ها فلج کننده تر می شود.

,

 

,

این فعال اصلاح طلب ضمن تأکید بر این موضوع که اصلاح طلبان موافق روند مذاکرات و رسیدن به توافق هستند، گفت: روسیه و چین نیز در صورت عدم توافق با ما همکاری نمی کنند و اگر توافق انجام نشود ما یک کشور منزوی می شویم خیلی‌ها در دنیا به آرزوی خودشان می رسند و مهم تر از همه اسرائیل که برای او چیزی بهتر از این نیست که ایران انقلابی درون چارچوب خودش منزوی بشود و نتواند با دنیا رابطه داشته باشد.

,

 

,

وی با انتقاد شدید از مواضع منتقدان توافق هسته ای گفت: من منتقدان را می شناسم، حتی اگر یک ایالت آمریکا را هم قباله این توافقنامه بچسبانند، وقتی ظریف از فرودگاه وارد کشور شود با لنگه کفش از او استقبال می کنند.

,

 

,

اصغرزاده با بیان اینکه منتقدان توافق هسته ای می‌خواهند با دنیا از در دعوا دربیایید، گفت: چه کسی به منتقدان حق می دهد بعد از 37 سال انقلاب، این مباحث مهم را در خیابان پیگیری کنند؛ انرژی هسته ای در سطح بالا به درد کشور نمی خورد.

,

 

,

این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اگر توافق خوبی با غرب صورت بگیرد اصلاح طلبان هم پشت سر دولت هستند و از آن استقبال می کنند.

,

 

,

وی با تعریف و تمجید از دیپلماسی دوران خاتمی علت شکست مذاکرات هسته‌ای در دوران اصلاحات را کلک زدن آمریکا دانست و گفت: 12 سال پیش اگر امریکا و اروپا حمایت می کردند توافق در دولت اصلاحات به سرانجام می رسید؛ اما خب دولت امریکا آن زمان دولت خوبی نبود، اما الان حضور اوباما و دموکرات ها در کاخ سفید برایمان یک فرصت است.

,

 

,

اصغرزاده با انتقاد از سیستم امنیتی حاکم بر فناوری هسته ای و عملکرد دولت قبلی در مسیر مذاکرات گفت: انرژی هسته ای را از بخش اقتصادی به بخش نظامی و امنیتی برده اند و آن وقت می خواهند به دنیا بگونید بیا و به ما اعتماد کن.

,

 

,

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه تیم قبلی همیشه به دنبال سر و وضع اشتون بود که درست لباس می پوشد یا نه، اظهار کرد: ایکاش اشتون لخت مادرزاد می شد ولی منافع ما حفظ می شد.

,

 

,

اصغر زاده در ادامه افزود: کدام کشور دنیا در موقع مذاکره جزئیات را به اطلاع مردم رسانده، مگر می شود وقتی جزئیات مذاکره را گفت، پای میز مذاکره نشست و بازی برد- برد را جلو برد؟

,

 

,

وی با ادعای اینکه در زمان احمدی نژاد صلح جهانی به خطر افتاد، گفت: باید بروند دست و پای حسن روحانی و ظریف را ببوسند که می خواهند پرونده ایران را از ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل و شورای امنیت خارج کنند.

,

, ,

این فعال اصلاح طلب با اشاره به تحولات منطقه خاطر نشان کرد: شکل گیری داعش در منطقه به خاطر رفتار های دولت بشار اسد و عراق است و اصلاح طلبان معتقدند برای بهبود و ارتقاء موقیعت و امنیت ملی ایران، حتماً باید در هر پیمانی که علیه داعش و علیه رادیکال ها و بنیاد گراهای اهل تسنن در منطقه صورت می گیرد، مشارکت کنند.

,

 

,

نماینده اسبق تهران با بیان اینکه نمی شود با یک عده محدود لباس شخصی و انصار حزب الله مملکت را اداره کرد، گفت: وقتی من می گویم باید پرونده حصر موسوی و کروبی تمام شود، برای این است که مردم به سیستم قضایی کشور، به حاکمیت، به شعاری که می دهد و به صندوق رای اعتماد کرده و فکر می کنند رایشان خوانده و نماینده واقعیشان انتخاب می شود.

,

 

,
 
,

رادیکال ها و بنیاد گراهای اهل تسنن در منطقه صورت می گیرد، مشارکت کنند؛ این در حالی است که اصغر زاده درباره ائتلاف ضد داعش به سرکردیگی آمریکا و دیگر مستکبران دنیا چیزی نگفت.

,
 
,
 
,
نماینده اسبق تهران با بیان اینکه نمی شود با یک عده محدود لباس شخصی و انصار حزب الله مملکت را اداره کرد، گفت: وقتی من می گویم باید پرونده حصر موسوی و کروبی تمام شود، برای این است که وقتی مردم به سیستم قضایی کشور، به حاکمیت، به شعاری که می دهد و به صندوق رای اعتماد کرده و فکر می کنند رایشان خوانده و نماینده واقعیشان انتخاب می شود.
,
این در حالی است که سران فتنه 88 به خاطر به خطر انداختن امنیت ملی در سال 88 محکوم شده اند و این خواسته همه مردم حاضر در تجمع بزرگ 9 دی ماه بود.
,
 
,
از طرف دیگر رهبری بارها تذکر داده اند که رای مردم حق الناس بوده و تا کنون شائبه ای در خصوص انتخابات در کشور ایران وجود نداشته است؛ اما هنوز اصلاح طلبان هنوز برای اثبات خود حاضر نشده اند بپذیرند که القای تقلب در سال 88 یک دسیسه و برای پیاده کردن اهداف دشمن در کشور بوده است.
,
 
,
 
,

 
,
,
 در حاشیه این همایش کلیپی پخش شد که تصاویر و سخنانی از سران فتنه 88 به چشم می‌خورد که هم زمان همه حضار به تشویق این افراد پرداختند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ط
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه