اخبار داغ

قاتل فراری در چابهار دستگیر شد

قاتل فراری در چابهار دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ محمد رضا کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی قتل فرد جوانی به دلیل ضربات چاقو در فروردین ماه سال جاری بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه درگیری چند جوان شدند که پس از نزاع از صحنه متواری می‌شوند و تحقیقات میدانی در خصوص شناسایی عوامل درگیری آغاز شد.

,

 

,

وی در ادامه بیان کرد: با متواری شدن قاتلین و جابجایی مکرر محل‌های اختفایشان تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت تا اینکه با پیگیری‌های مداوم کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از عوامل اصلی شرکت کننده در نزاع را شناسایی و دستگیر کرده و این متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد ولی در ادامه با روش‌های پلیسی و ارائه مستندات بیان داشت با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش با مقتول درگیر شده و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده است.

,

 

,

سرهنگ کاظمی ضمن اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این متهم همچنان با جدیت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این متهم که به دلیل ارتکاب چند جرم دیگر تحت تعقیب مراجع قضایی بود پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه