اخبار داغ

برای 175 غواص آسمانی

ثابت کردید با دستان بسته هم می‌شود پرواز کرد/دنیا بداند ما موج‌های زنده اروندیم که با هیچ قطعنامه‌ای آرام نمی‌گیریم

ثابت کردید با دستان بسته هم می‌شود پرواز کرد/دنیا بداند ما موج‌های زنده اروندیم که با هیچ قطعنامه‌ای آرام نمی‌گیریم
رفتید، اما دنبال پست و مقام و شهرت نبودید، اصلا شما به دنبال مقصر جنگ هم نبودید، که حالا عده‌ای بیایند و مقصر عملیات کربلای چها را پیدا کنند. مقصر مظلومانه جان دادن شما را !
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت طنین یاس، دل به دریا می زدید اما پیش‌تر، دلتان را به آسمان‌ها گره زده بودید. آبی دریا و آبی آسمان پیش چشم شما یکی بود، اصلا تمام رنگ‌ها برای شما یکی شده بود، حتی رنگ سیاهی آن گور دسته جمعی! چرا که همه رنگ‌ها برای شما رنگ خدا گرفته بود.

, طنین یاس,

 

,

دنیا برای همیشه ثبت کرد که با دستان بسته هم می‌توان پرواز کرد. پرواز تا بی نهایت!

,

 

,

فکرش هم قلب آدم را پاره پاره می‌کند. در آن نفس‌های آخر چه گفتید و چه خواستید؟! حیف، هیچ خبرنگار و رسانه ای در آن لحظات آنجا نبود تا عمق رذالت و قساوت بشر و در کنارش، عمق زیبایی کوچ دسته‌جمعی 175 مرغ دریایی عاشق را به تصویر بکشد.

,

 

,

شاید با نفس هایی که به شماره افتاده بود هم «یا حسین » گفتید که روز میلاد سید و سرورشهیدان مولا حسین(علیه السلام) پرده از مظلومیتتان برداشته شد. اگر شما نبودید عیار مردی و مردانگی برای همیشه پنهان می‌ماند، آمدید تا یاد آوری‌مان کنید چگونه زیستن را.

,

 

,

رفتید، اما دنبال پست و مقام و شهرت نبودید، اصلا شما به دنبال مقصر جنگ هم نبودید، که حالا عده‌ای بیایند و مقصر عملیات کربلای چها را پیدا کنند. مقصر مظلومانه جان دادن شمارا !!

,

 

,

مقصر قبل از اینکه صدام و بعثی‌ها باشند، آواکس‌های آمریکایی هستند که آمار و اطلاعات عملیات کربلای چهار را دقیق به عراقی‌ها دادند و رزمندگان زیادی را به خاک و خون کشیدند! اما بدانید از شماست که ما سر بلندیم، از مظلومیت شماست که دستان مظلومین جهان را با افتخار گرفته‌ایم و حمایتشان می‌کنیم. از اقتدار و مردانه جان دادن شماست که امروزه مقتدرانه پشت سر ولی زمانمان در برابر زیاده خواهی‌های زیاده خواهان خواهیم ایستاد. از مظلومیت شماست که دستان مظلومین جهان را با افتخار گرفته‌ایم و حمایتشان می‌کنیم.

,

 

,

دنیا بداند ما موج‌های زنده اروندیم که با هیچ قطعنامه‌ای آرام نمی‌گیریم.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه