اخبار داغ

انهدام باند سارقان به عنف در زاهدان با کمک مردم

انهدام باند سارقان به عنف در زاهدان با کمک مردم
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان باند 3 نفره اتباع بیگانه غیر مجاز که اقدام به 26 فقره سرقت به عنف کرده بودند، در زاهدان منهدم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دادمردان:رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزییات این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با پلیس، مبنی بر اینکه فردی را که اقدام به سرقت تلقن همراه یکی از شهروندان در خیابان خرمشهر زاهدان کرده بود را دستگیر کردند؛ که بلافاصله کارآگاهان پلیس به محل اعزام شده و سارق مورد نظر را به مقر پلیس منتقل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان,


سرهنگ  ملاشاهی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی بدنی از یکی از این متهمان یک تیغه چاقو و یک گوشی تلفن سرقت شده را کشف کردند، تصریح کرد: این متهم که تبعه بیگانه غیر مجاز بوده، دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت و اعتیاد به مواد مخدر می باشد.

,
,


وی افزود: در تحقیقات پلیس متهمان  به ۲۰ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و ۶ فقره سرقت  تحت عنوان مسافر در شهر زاهدان اعتراف کردند.

,
,


سرهنگ ملاشاهی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به پرونده و با هماهنگی مراجع قضایی پس از شناسایی محل اختفاء سایر  اعضای این باند را طی یک عملیات در شهر زاهدان دستگیر کردند که پس از شناسایی مال باختگان و بازسازی صحنه های سرقت، متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه