اخبار داغ

پیام تسلیت مرکز بسیج صداوسیما برای درگذشت «مهران دوستی»

پیام تسلیت مرکز بسیج صداوسیما برای درگذشت «مهران دوستی»
مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با انتشار پیامی درگذشت «مهران دوستی» این هنرمند بسیجی را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، مرکز بسیج سازمان صداوسیما در پی درگذشت «مهران دوستی» پیام تسلیتی منتشر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ,

در این پیام آمده است:‌خبر درگذشت «مهران دوستی»، هنرمند، پیشکسوت و گوینده باسابقه و توانای رادیو، موجی از تأسف و تأثر را در میان همه فرهنگ‌دوستان و علاقمندان به صدای مخملین او به راه انداخت؛ مردی که در طول سال‌های بعد از انقلاب یکی از ماندگارترین صداها را به جامعه ایرانی تقدیم کرد.

,

صدای مهران دوستی دیگر در برنامه های «عصرهای پرتقالی» ، «کافه رادیو» و «رادیوی من» شنیده نمی شود  و «نشانی» به کسی نمی‌دهد؛ او برای همیشه از خانه قدیمی‌اش، رادیو، پر کشید و به خاطره‌ها پیوست.

,

سال‌ها صدای او را از شبکه‌های مختلف رادیو شنیدیم اما 6 سال سخن گفتن از جنگ و شهادت در رادیو جبهه، او را به یکی از آشناترین صداها در دوران دفاع مقدس بدل ساخت؛ حضوری ماندگار در عرصه فرهنگ جهاد و گفتن و گفتن از خروش ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های یک دنیا.

,

مهران دوستی طی آن سال‌ها نخستین گوینده رادیو جبهه بود و در بسیاری از وقایع  ملی و میهنی هم صدایش شنیده شد، مردم به واسطه گویندگی او از جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌ها باخبر می‌شدند، فردی بود که مردم را به جبهه‌ها کشاند و صدایش پیام‌های زیادی را به ملت ایران رساند.

,

دوستی مردی بود که رادیو را برگزید و رادیو هم او را انتخاب کرد؛ عشقی عجیب به میهنش و مردمش داشت و هیچ وقت نخواست برای غیر از ایرانی سخن بگوید و گویندگی کند.

,

درگذشت این هنرمند پیشکسوت و گوینده توانمندی کشورمان را به خانواده آن مرحوم، اهالی هنر و رسانه خاصه همکارانش در رادیو و همه کسانی که با صدای مهران دوستی خاطره دارند تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان می‌خواهیم روح او را در سایه لطف و مرحمت خویش قرار دهد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه