اخبار داغ

آخرین خبر ها از سریال «پایتخت ۴»

آخرین خبر ها از سریال «پایتخت ۴»
تهیه کننده سری چهارم مجموعه تلویزیونی پایتخت از تکمیل شش قسمت از این سریال خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ درصد از فیلمبرداری کار به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فردا، الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» گفت: کار هم اکنون در منطقه شیرگاه استان مازندران با حضور همه بازیگران اصلی ادامه دارد و امروز درحال تصویربرداری از لوکیشن کلانتری با بازی محسن تنابنده، احمد مهران فر و هومن حاجی عبداللهی هستیم.

وی با اشاره به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در منطقه پر باران شیرگاه افزود: هرساله در این منطقه، ما شاهد بارش باران‌های زیادی هستیم ولی امسال به جز بارش‌های پراکنده موسمی در شیرگاه، آب و هوا با ما همراه بود و بارندگی‌ها تا الان مانع از ادامه تصویربرداری و بروز خلل در کار نشده است.

این تهیه کننده همچنین تاکید کرد: همه عوامل پشت و جلوی دوربین شبانه روز در تلاش هستند تا کار به اتمام برسد و هم اکنون در کنار فیلمبرداری، مراحل نگارش و تدوین سریال «پایتخت» نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.

غفوری همچنین گفت: به غیر از بازیگران محلی، بازیگر نامدار جدیدی به گروه اضافه نشده است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت 4» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، که داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در26 قسمت در ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی، و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه