اخبار داغ

12هزار دانش آموز، متقاضیان اولین روز ثبت نام مدارس شاهد

12هزار دانش آموز، متقاضیان اولین روز ثبت نام مدارس شاهد
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استقبال اولیا و دانش آموزان از ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد گفت: ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از یکم خرداد آغاز شده و تا امروز 12هزار دانش آموز متقاضی تحصیل در این مدارس بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحمیدرضا کفراشی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با پایگاه خبری دانش آموزان گفت: با توجه به تبلیغات انجام شده استقبال خوبی از ثبت نام اینترنتی دانش آموزان صورت گرفته و از دیروز(یکم خرداد) تا صبح امروز 12 هزار دانش آموز برای حضور در پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانش آموزان,

وی با بیان اینکه این میزان ثبت نام نشان دهنده استقبال اولیا و پاسخگویی سیستم برای ثبت نام است افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی که از روز گذشته(یکم خرداد) آغاز شده تا 15 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و دانش آموزان پایه هفتم هم از اول تیر ماه می توانند با مراجعه به سامانه «سجا» به آدرس saja.medu.ir مراحل ثبت نام را طی کنند.

, saja.medu.ir,

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سوال "با توجه به ظرفیت محدود مدارس شاهد اولویت ثبت نام با کدام دانش آموزان است ؟" گفت: بر اساس امتیاز بندی هایی که انجام شده به ترتیب اول فرزندان شهدا در اولویت ثبت نام هستند و پس از آنها فرزندان آزادگان و جانبازان دفاع مقدس با توجه به میزان درصد جانبازی در اولویت ثبت نام قرار می گیرند.

,

کفراشی افزود: پس از فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان، فرزندان رزمندگان دوران دفاع مقدس دارای امتیاز برای ورود به مدارس شاهد هستند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: اگر ظرفیت ثبت نام با فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس تکمیل نشود، فرزندان فرهنگیان و دانش آموزان حائز رتبه های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری در سطح استان ها و کشور هم می توانند در این مدارس ثبت نام کنند.

,

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به ظرفیت مدارس شاهد در سراسر کشور فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس قطعا در این مدارس ثبت نام خواهند شد و ظرفیت باقی مانده هم با توجه به امتیاز بندی هایی که انجام شده از بین سایر دانش آموزان تکمیل خواهد شد.

,

وی در پایان گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته نتایج ثبت نام ها روز 25 خرداد ماه اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه