اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

ستاد "پیگیری کرامت و منزلت معلمان" تشکیل شد

ستاد "پیگیری کرامت و منزلت معلمان" تشکیل شد
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه کرامت و منزلت معلم با نقطه مطلوب فاصله دارد، از تشکیل ستاد پیگیری ارتقا منزلت و کرامت معلمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج فرهنگیان، شعبانعلی رمضانیان، رییس سازمان بسیج فرهنگیان صبح امروز یکشنبه 3 خرداد اظهار داشت: سازمان بسیج فرهنگیان به عنوان یک اقدام عملی در جهت تکریم مقام معلم در همه شئون مادی و معنوی و نیز رسیدن به راهکارهای عملیاتی جهت مرتفع کردن موانع، جلسات همفکری و مشورتی را با جمعی از نخبگان و اندیشمندان حوزه آموزش و پرورش در سطح کشور و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در قالب مجامع بسیج فرهنگیان تشکیل داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: این موضوع با توجه به نقش بی‌بدیل معلم در تربیت نسل آینده کشور و ضرورت تامین جایگاه رفیع حرفه معلمی و رفع موانع مادی و معنوی آنان صورت می گیرد و سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعنوان فراگیر ترین تشکل جامعه فرهنگیان کشور، بر خود فرض می داند راهکارهای موجود را از طریق مراجع ذیربط بعنوان یک اولویت دنبال کند.

,
,


رمضانیان افزود: ما معتقدیم شاخصه‌ها و مولفه‌های فعلی کرامت معلم با نقطه مطلوب فاصله‌های زیادی دارد و با توجه به تاکیدات همه ساله و مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رساندن حرفه معلمی به جایگاه واقعی آن، وظایف همه دستگاهها و سازمانهای مسئول در نظام به ویژه وزارت آموزش و پرورش را خطیر می‌کند که باید با برنامه‌ریزی دقیق هرچه سریعتر این فاصله را کم و به آن نقطه مطلوب نزدیک کنیم.

,
,


وی خاطرنشان کرد: در این راستا هماهنگی لازم با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است که در آینده نتایج مجموع اقدامات و پیگیری‌ها به اطلاع جامعه فرهنگیان کشور رسانده خواهد شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه