اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

نقش 250 شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس/ صدام خرمشهر را یکی از استان های عراق معرفی می کرد

نقش 250 شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس/ صدام خرمشهر را یکی از استان های عراق معرفی می کرد
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه صدام خرمشهر را یکی از استان های عراق معرفی می کرد، گفت: سوم خرداد یادآور عملیات غرور آفرین بیت المقدس با آزاد سازی خرمشهر عزیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید دوهندو در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در سالروز آزاد سازی خرمشهر با ارج نهادن بر مقاومت 33 روزه خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد یادآور عملیات غرور آفرین بیت المقدس عملیاتی جهانی بود که منجر به آزاد سازی خرمشهر عزیز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

صدام در تجاوز به ایران خرمشهررا یکی از استان های عراق معرفی می کرد

, صدام در تجاوز به ایران خرمشهررا یکی از استان های عراق معرفی می کرد,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: صدام در تجاوز به ایران بروی خرمشهر مانور می داد و جوانان ما بدانند و این تکه از خاک ایران را صدام جزء یکی از استان های عراق معرفی می کرد و در سراسر جهان یک مانور سیاسی پیروزی با معرفی خود به عنوان امیر عرب معرفی کرده بود.

,

آزاد سازی خرمشهر هیمنه صدام و شرق و غرب را شکست

, آزاد سازی خرمشهر هیمنه صدام و شرق و غرب را شکست ,

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با استناد به بیانات امام راحل به فرماندهان جنگ تحمیلی و همه نیروهای مؤمن در راستای لزوم آزاد سازی خرمشهر، اضافه کرد: با آزاد سازی خرمشهر عزیز این هیمنه صدام شکسته شد و همراهان شرقی و غربی اش شکسته شد چون همه به عراق در این نبرد کمک می کردند.

,

وی با بیان اینکه تمامی یگان های ویژه به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بسیج مستضعفین در این حماسه بزرگ نقش داشتند، افزود: رزمندگان گیلانی در همان اوایل جنگ هزار کیلومتر راه را طی کردند تا در جنوب کشور در راستای دفاع از انقلاب اسلامی جان فشانی کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ادامه داد: با دستور فرمان الهی امام راحل و اطاعت پذیری شهادت طلبانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و بسیج پای کار آمدند و با حماسه آفرینی کمر ابرقدرت شرق و غرب را شکستند و صدام را به معنای واقعی زمین گیر کردند.

,

نقش 250 شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس

, نقش 250 شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس ,

دوهندو با تاکید بر اینکه دلیل بزرگی که صدام نتوانست سر بالا کند شکست در خرمشهر بود، گفت: با وجود موانعی که صدام در خرمشهر گذاشته بود کارشناسان نظامی دنیا بر این باور بودند که به هیچ عنوانی این شهر سقوط نخواهد کرد.

,

وی افزود: وقتی که خبر آزاد سازی خرمشهر را به امام راحل دادند معمار کبیر انقلاب آن جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» را فرمود که در تاریخ ثبت شد و باید بروی آن کار کرد.

,

انقلاب اسلامی ایران الهی است

, انقلاب اسلامی ایران الهی است ,

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تشریح نقش قدرت های حاضر در میز مذاکره با 1+5 در برابر ایران اسلامی، ابراز کرد: تمامی این کشور ها دستشان به خون جمهوری اسلامی ایران آلوده است و هرکدام به نحوی در قالب کمک های پولی، تجهیزاتی و سلاح های ممنوعه و غیر ممنوعه به صدام در راستای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی کمک کردند.

,

دوهندو با تاکید بر اینکه کشور های حاضر در مذاکرات خاطر جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند، تصریح کرد: این قدرت ها مذاکرات را فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی می دانند که هر گز به این هدف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه