اخبار داغ

استاد دانشگاه:

تصور خیرخواه بودن آمریکا تصوری غلط است/ فصل مشترک گفتمان دولت و مردم تبیعیت از رهبری است

تصور خیرخواه بودن آمریکا تصوری غلط است/ فصل مشترک گفتمان دولت و مردم تبیعیت از رهبری است
یک استاد دانشگاه گفت: تصور خیرخواه بودن آمریکا تصوری غلط است اما ما تا انتها در مذاکرات هستیم تا بی صداقتی آمریکا آشکار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار پیک هشترود، علیرضا بیگی استاد دانشگاه شامگاه روز شنبه(۲ خرداد) در مراسم تجلیل از فوتبالیست های شهرستان هشترود که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با تبریک سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر گفت: در سوم خرداد در کشور ایران حادثه بزرگی اتفاق افتاد و ملت قهرمان ایران دفاع جانانه ای کرده اما تاکنون نتوانسته ایم دلاورمردیهای آن رزمندگان را بصورت کامل بیان کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

وی اظهار کرد: حضرت امام(ره) در آن روزها دستور دادند بعد از فتح خرمشهر مذاکراتی صورت گیرد و این همان مذاکره از نقطه قوت بود که دوراندیشی این بزرگوار را می رساند.

,

این استاد دانشگاه افزود: مردم ایران به ولایت حضرت امام(ره) ایمان کامل داشتند و فرمانهای وی را به خوبی گوش می دادند که نتیجه آن عظمت ایران اسلامی شد.

,

بیگی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به تمام کشورهای آزادیخواه دنیا صادر شده و ما می بینیم که در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی سال گذشته تصاویر مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) در همه مسیرها مشاهده می شد.

,

استاندار سابق آذربایجان شرقی با اشاره به اوضاع عربستان نیز گفت: آمریکا اعتقاد دارد عربستانی که از پولهای نفت چاق شده باید از این سرمایه خالی شود لذا وی را به حمله به یمن ترغیب کردند. از طرفی در مردم یمن نیز کینه ای نسبت به عربستان ایجاد شده و در آنها احساسات ضدسعودی بوجود آمده است.

,

وی تاکید کرد: منطقه در آستانه تغییر است. اگر تصور کنیم محور مذاکرات ایران با ۵+۱ هسته ای است کاملا در اشتباه هستیم اما غرب باید بداند حضور ایران در این مذاکرات با اهداف الهی است.

,

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: تکیه بر قدرت درون زای ملی برای ما اصل و فریضه است. ملت ایران نباید عزت و عظمت خود را از دیگران جستجو کنند. تصور خیرخواه بودن آمریکا تصوری غلط است اما ما تا انتها در مذاکرات هستیم تا بی صداقتی آمریکا آشکار شود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بصیرت، روشنگری و تبعیت از رهبری فارغ از گروهبندی های سیاسی لازمه جامعه امروزی ایران است. فصل مشترک گفتمان دولت و مردم تبیعیت از رهبری و گفتمان انقلاب اسلامی است که همه باید در آن توجه کنیم.

,

پایان پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه