اخبار داغ

آقاتهرانی در یادواره شهدای حاج عمران:

دلواپسان به آمریکا اعتماد ندارند/مسئولان مطالبات مقام معظم رهبری را جدی بگیرند

دلواپسان به آمریکا اعتماد ندارند/مسئولان مطالبات مقام معظم رهبری را جدی بگیرند
آقاتهرانی با اشاره به اعتماد مقام معظم رهبری به تیم مذاکره‎کننده، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دلواپسان نیز به تیم مذاکره‎کننده اعتماد دارند ولی به طرف مقابل اعتماد ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از منار، حجت‌الاسلام والمسلمین "مرتضی آقاتهرانی"، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شامگاه شنبه در یادواره شهدای عملیات حاج عمران در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 380 شهید لرستانی این عملیات اظهار کرد: هنوز چیزی از انقلاب نگذشته که می‌گوییم به اسلام کاری نداشته باشیم زیرا به مخمصه می‎افتیم. هنوز زمانی نگذشته که می‎گوییم باید دَمِ کدخدا را دید، ولی کدخدا کیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

وی افزود: خیلی‌ها خیال می‎کنند شهدا مرده‎اند ولی در قرآن کریم دو آیه آمده است که: نگویید شهدا مرده‎اند و حتی این فکر نیز به ذهنتان نرسد که شهیدان زنده نیستند. شهدا زنده و فعالند، اما با همه عظمت‎شان حسرت مارا می‎خورند و می‎گویند حالا که میدان دارید بایستید و از فرصت‎هایتان استفاده کنید.

,

جشن شادی میگیریم تا زنان روسریهایشان را بردارند

, جشن شادی میگیریم تا زنان روسریهایشان را بردارند, جشن شادی میگیریم تا زنان روسریهایشان را بردارند, جشن شادی می, , گیریم تا زنان روسری, , هایشان را بردارند,

آقا تهرانی با اشاره به برگزاری روز گلونی در خرم‎آباد گفت: همه انبیاء آرزو داشتند که روزی بتوانند حاکمیت الهی را تحقق بخشند ولی نشد و شهید شدند. امام حسین(ع) بر نی رفت و نشد. ولی حالا که همه این شرایط مهیاست، جشن شادی می‌گیریم تا خانم‎ها روسری‎هایشان را بردارند و مانند غربی‎ها رفتار کنند.

,

این نماینده مجلس بیان کرد: آیا زشت نیست روی خون، مسیر و هدف شهدا چنین حرکت‎هایی صورت بگیرد؟ آیا اگر امام زمان بعضی کارهای ما را ببیند نفرین نمی‌کند؟ آیا ایشان نمی‌بیند؟ خبر ندارد؟ مگر مسلمان نیستیید؟ اینها عده‌ای از ساکنان محله‎های خودمان بودند.

,

وی با ابراز تعجب از تلاش عده‎ای جهت جلوگیری از برگزاری یادوراه شهدای حاج عمران در خرم‎آباد افزود: در یک عملیات با نام حاج عمران 380 رزمنده از لرستان به شهادت می‌رسند. چه کسی باید یادشان را  پاس بدارد؟ می‌گویند تا به حال برایشان برنامه‌ای نگرفته‌اید و حالا هم عده‌ای خوششان نیامده برنامه بگیرید.

,

هرکسی راه شهدا را ادامه دهد به مقصد می‌رسد

, هرکسی راه شهدا را ادامه دهد به مقصد می‌رسد, هرکسی راه شهدا را ادامه دهد به مقصد می‌رسد, هرکسی راه شهدا را ادامه دهد به مقصد می‌رسد,

آقاتهرانی با اشاره به انقلاب و تحقق حکومت اسلامی در ایران گفت: در هیچ نقطه‌ای از دنیا چنین اتفاق نیفتاده است. این بیداری اسلامی نیز که به خصوص در خاورمیانه اتفاق افتاده به نتیجه نرسیده است. در مصر که با دخالت‌های آمریکا، مرسی را به اعدام محکوم کردند و حکم اعدام حزب‎الهی‎ها در حال صادر شدن است. در لیبی، الجزایر، یمن، افغانستان و عراق نیز تا کنون نتیجه‎ای به دست نیامده است.

,

وی با بیان این مطلب که خداوند به ملت ایران لطف کرد، گفت: این انقلاب به برکت وجود امام خمینی(ره) به نتیجه رسید که این امر فقط به عملکرد بچه‎های انقلابی بستگی نداشت بلکه با رهبری امام خمینی(ره)  به دست آمد و اکنون نیز به برکت مقام معظم رهبری پابرجاست.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکا و امثال آن از دولت و مجلس ما نمی‎ترسند بلکه وحشت‌شان از مقام ولایت فقیه و از جمعیتی میلیونی است که گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند.

,

دلواپسان به آمریکا اعتماد ندارند

, دلواپسان به آمریکا اعتماد ندارند, دلواپسان به آمریکا اعتماد ندارند, دلواپسان به آمریکا اعتماد ندارند,

آقاتهرانی با اشاره به اعتماد مقام معظم رهبری به تیم مذاکره‎کننده، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دلواپسان نیز به تیم مذاکره‎کننده اعتماد دارند ولی به طرف مقابل اعتماد ندارند. هر جا که در مقابل اینها ایستادیم تا مذاکره کنیم در مرحله بعدی 10 گام بیشتر به حریم ما وارد شدند. دولت باید مردانه وارد معرکه شود.

,

وی با اشاره به تهدیدهای طرف مقابل گفت: اینها هنوز با بچه حزب‎الهی‎ها برخورد نکرده‎اند. در جنگ از همین‎ها سیلی خوردند. اگر حالا همین حزب‌الهی‎ها زخمی هستند یا ایثارگر شده‎اند، فرزندانشان زنده‌اند.

,

آقاتهرانی جوانان را به پیمودن راه مردانگی، ایثار و گذشت توصیه کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمایش کردند جنگ لرها بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است. آیا جوانان با پدرانشان فرقی کرده‌اند؟ نکند زرق و برق دنیا ما را بگیرد؟ نکند سایت‎ها و فضای سایبری و مجازی ذره ذره غیرت و مردانگی پدران‎مان را از ما بستاند. اسمش باشد ولی اثری از آن نمانده باشد. اگر حواستان جمع نباشد همه چیز را از دست می‎دهید.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که اگر نتوانید جلوی خودتان بایستید چگونه می‎توانید جلوی کار اشتباه اطرافیان خود هم بایستید؛ خاطرنشان کرد: زمینه گناه که پیش می‎آید خودتان را تربیت کرده و نفس‎تان را مهار کنید. برای خودتان برنامه داشته باشید. به نفس‎تان بگویید اجازه نمی‎دهم جلوی ولی فقیه بایستی زیرا اگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید نمی‎توانید جلوی کار اشتباه اطرافیان خود هم بایستید.

,

وی با اشاره به تلاش عده‎ای از مدیران برای تصاحب پست‎های مدیریتی اظهار کرد: زشت است برای یک صندلی آنقدر بدویم و ببینیم دیگر در مسیر شهدا نیستیم. عوض شده‎ایم و از آمریکا می‎ترسیم.

,

آقاتهرانی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای نیز گفت: طرف مقابل در داستان هسته‎ای هیچ‎‌گاه کمکی به ما نکرد و نمی‎کند. امتحان هر مرحله در پیشرفت هسته‎ای تا آنجا سخت بود که با کوچکترین اشتباهی احتمال انفجار هسته‎ای می‌رفت. ولی به حمدالله پیشرفت‎هایی که رخ داد حالا اهرم فشار ما در مذاکرات است.

,

وی افزود: در بحث هسته‎ای می‎گویند قرار است همه تحریم‎ها یک‎جا برداشته شود ولی این امر عملی نخواهد شد. آنها همه دستاوردهای ما را می‎گیرند و بعد دست خالی رهایمان می‎کنند. صبر کنید و ببینید.

,

آقاتهرانی با بیان اینکه رفتار نژادپرستانه آمریکایی‌ها با سیاهپوستان این کشور نشان از شعور مدرن آنهاست گفت: اینها به مردم خودشان هم رحم نمی‎کنند. رفتارشان با سیاه‎پوستان در این کشور نشان از شعور یک انسان مدرن است. آن وقت برای فساد جامعه ما کم می‎گذارند؟ بعضی سی‎دی‎ها در آمریکا 2000 دلار قیمت دارد ولی در اینجا نیم دلار است.

,

مسئولان مطالبات رهبر را جدی بگیرند

, مسئولان مطالبات رهبر را جدی بگیرند, مسئولان مطالبات رهبر را جدی بگیرند, مسئولان مطالبات رهبر را جدی بگیرند,

وی به درخواست‎های طرف مذاکره‎کننده مبنی بر بازرسی‎های ویژه و مصاحبه با دانشمندان هسته‎ای اشاره کرد و گفت: می‎ترسیم کاری به سرمان بیاورند که بگوییم فناوری هسته‎ای را نمی‎خواهیم. می‌گویند هر جا شک کردیم باید بازرسی کنیم. یعنی اگر به میز مقام معظم رهبری هم شک کردند باید بازرسی کنند. می‌گویند باید با دانشمندان هسته‎ای شما مصاحبه کنیم. می‎خواهند علم مارا بدزدند.

,

آقاتهرانی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه ملت ایران دوست و دشمن خود را شناخته‌ است گفت: شب قبل یکی از نمایندگان مجلس آمریکا گفت که ایران، خاورمیانه را برده است. در عراق، افغانستان، یمن و سوریه، ایران حرف آخر را می‎زند. می‎ترسند دیگران از ما یاد بگیرند. اگر روزگاری دست‎شان به ما برسد هر کاری بتوانند می‎کنند اما چنین روزی نمی‎رسد.

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان عاقبت و آخرت خود را به ولایت فقیه مزین کنند اظهار کرد: وجود مبارک ولایت فقیه را پاس بدارید و نظرات ایشان را مطالعه کنید. مطالبات رهبر را جدی بگیرید.

,

اوضاع اصولگرایان در تهران خیلی خوب است

,

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت:  به دنبال همگرایی بین اصولگرایان هستیم تا آینده بهتری داشته باشیم. تلاش می‎کنیم و کوتاه نمی‎آییم. وجوه مشترک همه ما مقام ولایت و اطاعت از ایشان است.

,

وی به برنامه اصولگرایان برای همگرایی بیشتر اشاره کرد و گفت: می‎خواهیم در برنامه آینده همه زیر چتر ولایت باشیم. روشی در پیش گرفته‌ایم که برای حل اختلافات، بزرگانی حرف آخر را بزنند تا در تشخیص نظر مقام معظم رهبری اشتباهی رخ ندهد. احتمالاتی که فکر می‎کنیم موجب اختلاف و تفرقه است حل می‎کنیم تا زیر سایه ولایت با همدیگر اتحاد و وحدت داشته باشیم. مطمئنا مقام معظم رهبری نیز از این اتحاد خوشحال می‎شوند.

,

جلسات بصیرت بگذارید

, جلسات بصیرت بگذارید, جلسات بصیرت بگذارید, جلسات بصیرت بگذارید,

آقاتهرانی تصریح کرد: تلاش کنید و از عمر و فرصت‎هایی که دارید بهره کافی ببرید. نفراتی که اهل دنیا هستند رها کنید، که آنها نیز انشالله بیدار می‎شوند. در بصیرت‎دهی تلاش کنید و جلسات بصیرت بگذارید. خداوند را نیز با چشم بینا ببینید.

,

وی با اشاره به قیام امام حسین‌(ع) گفت: آنهایی که حسین(ع) را یاری نکردند نفهمیدند. گاهی حضرت علی(ع) برای هشدار به مسلمانان در مسجد هنگام سخنرانی به صورت خود سیلی می‏زدند ولی ما نمی‎گذاریم برای رهبرمان چنین لحظاتی پیش بیاید.

,

قوه قضاییه با اختلاس‎گران برخورد کند ولو آقازاده باشند

, قوه قضاییه با اختلاس‎گران برخورد کند ولو آقازاده باشند, قوه قضاییه با اختلاس‎گران برخورد کند ولو آقازاده باشند, قوه قضاییه با اختلاس‎گران برخورد کند ولو آقازاده باشند,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اختلاس‎ها و چپاول‎گری‎ها نیز اشاره کرد و گفت: دزدی، چپاول، غارتگری، اختلاس و مال ملت را بردن را ننگ می‌دانیم و محکوم می‎کنیم. ولی یک عده دزد همه جا هست. از قوه قضاییه می‌خواهیم با اینها برخورد کند ولو آقازاده باشند.

,

وی خطاب به رزمندگانِ جنگ گفت: فرزندان خود و جوانان را دریابید. به آنها هرچه که بوده را بگویید تا بدانند که اختلاس‎گران ربطی به انقلاب، نظام و رهبری ندارند و آنها را به حساب نظام نگذارند.

,

آقاتهرانی در پایان گفت: دنیازدگی پیدا نکنیم، راه درست را جدی بگیریم و قدر بدانیم. اگر قدر نعمتی را بدانیم آن نعمت افزون می‌شود. ملت ایران قدر امام خمینی(ره) را دانستند و خداوند مقام معظم رهبری را نصیب‌شان کرد. رهبری که شجاعت و تدبیر ایشان در دنیا نمونه ندارد.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه