اخبار داغ

ضرغامی در گفت‌وگو با فارس:

نمایشگاه بین‌المللی قرآن از اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی قرآن از اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود
دبیر اجرایی بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به برپایی این نمایشگاه از آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: امسال نمایشگاه قرآن به مدت یک ماه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از فارس ،بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال با همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و با همکاری شهرداری تهران در محوطه عباس آباد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«برزین ضرغامی» دبیر بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه، اظهار داشت: سال گذشته نمایشگاه قرآن پنج روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد اما با توجه به ناموفق بودن این تجربه، سعی کردیم زمان مناسب‌تری برای برگزاری نمایشگاه انتخاب کنیم.

,

وی با بیان اینکه بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محوطه عباس آباد شامل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می‌شود، از برپایی این نمایشگاه از آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآن امسال به مدت یک ماه برگزار می‌شود؛ محوطه‌ای که برای نمایشگاه در نظر گرفته شده نیز بسیار زیاد خواهد بود به طوری که تنها فضای مسقف پیش‌بینی شده حدود 13 هزار مترمربع است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه