اخبار داغ

خط و نشان انریکه برای یوونتوسِ آلگری

خط و نشان انریکه برای یوونتوسِ آلگری
لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر دپورتیوولاکرونیا در نشست خبری گفت: برای من افتخاری بزرگی است که با چنین بازیکنان بزرگ و چنین هواداران به قهرمانی در لیگا می‌رسم و این مهم را در کارنامه خود ثبت می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بارسلونا با تساوی برابر لاکرونیا لیگا را به پایان برد و با 94 امتیاز و دو امتیاز برتری نسبت به رئال قهرمان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لوئیس انریکه در نشست خبری خود گفت: این قهرمانی، ثمره‌ی تمام تلاشهایی است که در طول فصل انجام داده‌ایم. در تمامی طول فصل بسیار خوب عمل کردیم و به وضوح عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبا ارائه دادیم.

,

سرمربی بارسا همچنین اعتقاد دارد که این قهرمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وی در این‌باره، گفت: این قهرمانی از آن جهت اهمیت بالایی دارد که ما تا یک هفته مانده تا پایان رقابت‌ها مقابل یکی از بهترین رئال مادریدهای چند فصل اخیر مبارزه کردیم.

,

انریکه نظر خود در رابطه با تساوی برابر دپورتیوو را نیز این گونه بیان کرد: تا آخرین دقیقه برای پیروزی تلاش کردیم، اما سیستم دفاعی رقیب اجازه چنین کاری به ما نداد.

,

او ادامه داد: برای ماندن در بارسلونا یا خداحافظی با این تیم بزرگ احساس پیچیده‌ای دارم. نمی‌دانم که باید به زودی تصمیم بگیرم یا صبر کنم. پیشنهادهایی وجود دارد اما اولویت من این است که در خانه خودم بمانم و جایی نروم. بارسلونا در قله فوتبال است و من علاقه‌ای به ترک خانه خود ندارم. این مردم هستند که درباره من و آینده‌ام تصمیم می‌گیرند و شاید بهتر باشد برای شنیدن حرف مردم بیشتر صبر کنم.

,

ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال بارسلونا و اسپانیا، ادامه داد: برای شکست دادن یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا کاملا آماده‌ایم و تیم را در بهترین شرایط روحی و جسمی می‌بینم. مشکلی بر سر راه ما نیست و باید بدانیم که حریف ما نیز برای قهرمانی آماده است. این یک فینال بزرگ و تاریخی است و بارسلونا بار دیگر در قله فوتبال دنیا خواهد ایستاد. برای آلگری احترام زیادی قایلم، اما شک ندارم که برابر بزرگی بارسلونا راه به جایی نخواهد برد. این بازی بزرگ قبل از آنکه رویارویی من و آلگری باشد، رویارویی دو مکتب بزرگ فوتبال است که تفاوت‌شان در انتهای کار به همه دنیا ثابت خواهد شد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه