اخبار داغ

پیشنهاد تل‌آویو به عربستان برای انتقال فن‌آوری «گنبد آهنین» در مرز با یمن

پیشنهاد تل‌آویو به عربستان برای انتقال فن‌آوری «گنبد آهنین» در مرز با یمن
یک روزنامه چاپ لندن به نقل از گزارش‌های غربی اعلام کرد رژیم صهیونیستی به صورت مخفیانه به عربستان پیشنهاد داده می‌تواند فن‌آوری «گنبد آهنین» را به منطقه‌ «جازان» این کشور واقع در مرز با یمن انتقال دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، گزارش‌های دیپلمات‌های غربی حاکی از آن است که شخصیت‌های عربستانی در پشت پرده پیشنهادی از رژیم صهیونیستی دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه فن‌آوری «گنبد آهنین» را به منطقه «جازان» عربستان هم‌مرز با یمن که چندین بار مورد حمله موشکی قرار گرفته، انتقال دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وبسایت روزنامه «رأی‌الیوم» چاپ لندن به نقل از منابع آگاه نوشت: طرف‌های عربستانی در حاشیه دیدارهایی که هفته گذشته در «امان» پایتخت اردن با میزبانی سفارت آمریکل برگزار شد این پیشنهاد را از طرف‌های اسرائیلی دریافت کرده‌اند و طرف اسرائیلی اعلام کرده امکان انتقال سامانه دفاعی و موشکی موسوم به گنبد آهنین به عربستان وجود دارد.

,

رادیو رژیم صهیونیستی هفته گذشته از دیدارهای شخصیت‌های عربستانی و اسرائیلی در اردن خبر داد.

,

هنوز خبرهایی رسمی درباره این پیشنهاد تل‌آویو منتشر نشده و احتمال می‌رود که مشورت‌ها در این باره به صورت بسیار محرمانه میان دو طرف انجام شده باشد.

,

رأی الیوم افزود: تماس‌های میان عربستان و اسرائیل اخیرا به خاطر توافق هسته‌ای احتمالی ایران با غرب از طریق یک طرف سوم به شدت رشد کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه