اخبار داغ

پاسخ مخابرات به اظهارات اخیر وزیر ارتباطات

پاسخ مخابرات به اظهارات اخیر وزیر ارتباطات
در پی اظهارات اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه ،" افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار خارج شد"، شرکت مخابرات ایران جوابیه‌ای به این اظهارات منتشر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا،  در پی اظهارات اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه ،" افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار خارج شد" و "تعلل مخابرات در ارائه برنامه توسعه"، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران جوابیه‌ای به این اظهارات منتشر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این جوابیه آمده است: شرکت مخابرات ایران در اجرای مصوبه دولت و با هماهنگی وزیر محترم ارتباطات طرح همکدی تلفن ثابت را با میلیارد ها تومان هزینه و کاهش 10 تا 30 درصدی درآمد، با هدف ارائه خدمات مطلوب تر با مشترکان و قول وزیر برای جبران کاهش در آمد اجرا و گزارش اقدامات خود را در زمستان 93 تقدیم ایشان کرد. از آنجا که تغییر یا تعدیل تعرفه ها نیازمند مصوبه کمیسیون ارتباطات است این کمیسیون علاوه برگزارش کاهش درآمد ناشی از همکدی، برنامه توسعه مخابرات در سال های آتی را نیز درخواست داشت که این برنامه در تاریخ 27 / 11/ 93 با شماره 13227 / 2 به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال و رسید دریافت شد.

بر اساس این برنامه، نظر کارشناسان داخلی و مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران ، میزان سرمایه گذاری در چهار سال 7 هزار میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و توسعه زیرساخت بویژه شبکه و IT است.

باتوجه به فرمایشات مقام محترم وزارت مبنی بر عدم دریافت برنامه توسعه مخابرات ، به نظر می رسد همکاران محترم سازمان تنظیم مقررات یا دبیرخانه کمیسیون این برنامه را عمداً یا سهواً به ایشان نداده باشند.

با این توضیحات و از آنجا که به صحت فرمایشات آقای دکتر واعظی اطمینان کامل داریم ، تقاضا داریم جناب وزیر از همکاران خود در این باره توضیح بخواهند و حقیقت را به اطلاع افکار عمومی برسانند و در خصوص تعدیل تعرفه ها اقدام عاجل بفرمایند. چرا که از دستور خارج شدن تغییر تعرفه ها به این بهانه ناشی از عملکرد دبیرخانه کمیسیون است. 

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه