اخبار داغ

کی روش: من خودم یک اخراجی ام!

کی روش: من خودم یک اخراجی ام!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دنبال بهترین راهکار برای تدوین برنامه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کارلوس کی‌روش بعد از جلسه امروز با مهدی تاج در سازمان لیگ در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به دوستانی که امروز اینجا هستند خوشامد می‌گویم. همانطور که مهدی تاج گفت جلسه بسیار خوبی داشتیم و به دنبال بهترین راهکار برای تدوین برنامه‌ای بودیم که منافع تیم ملی و باشگاه در آن تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم ملی در ادامه اظهار داشت: البته هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم ولی مطمئنم با ارتباط خوبی که برقرار می‌کنیم برای پیدا کردن بهترین راه ها منافع باشگاه و تیم ملی را تامین می‌کنیم. همانطور که فصل قبل تصمیمات خوبی گرفته شد امیدوارم این بار هم همین اتفاق بیفتد. فصل قبل هم با تاج جلسه داشتیم. به رئیس سازمان لیگ و تمام باشگاه‌ها به خاطر فصلی که گذشت تبریک می‌گویم. به نظر شخص من فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم نسبت به چهار سال قبل که اینجا بودم پیشرفت چشمگیری از لحاظ برنامه به وجود آمده است. بازیکنان جوان خوبی در لیگ بازی کردند و با برنامه یک ساله زمان بازی‌ها را می‌دانستیم.

,

وی در ادامه یادآور شد: پس از اتمام فصل می‌دانستیم برنامه چطور است دو مینی کمپ برگزار می‌کنیم و سپس در اولین بازی انتخابی جام جهانی به مصاف ترکمنستان می‌رویم. قصد دارم از تاج، سازمان لیگ و تمام باشگاه‌ها به خاطر فصل خوبی که پشت سر گذاشتیم تشکر کنم. امروز یک مقدار فضا را شاد کنیم. در هفته پایانی لیگ اعصاب قوی و قلب بزرگی باید می‌داشتیم تا آن مسابقات هیجانی را نگاه کنیم یکبار دیگر به لیگ ایران و مهدی تاج به خاطر فصلی که پشت سر گذاشتیم تبریک می‌گویم.

,

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی فارس در مورد اینکه آیا اردوی تیم ملی ایران در ترکیه لغو شده است، اظهار داشت: کنفرانس امروز راجع به تیم ملی نیست. نشست مطبوعاتی امروز فقط به خاطر بررسی برنامه‌ریزی لیگ است که سازمان لیگ و فدراسیون و تیم ملی برای حفظ منافع ملی و باشگاهی باید درست کنند. کار سختی در مقدماتی جام جهانی داریم و باشگاه‌های ایرانی هم در آسیا کار سختی دارند پرسپولیس و نفت تهران هفته قبل در آسیا بازی سختی را پشت سر گذاشتند.

,

وی در مورد اینکه آیا برنامه تیم ملی با باشگاه‌ها تداخل پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: مطمئنا همیشه‌ راهکارهایی هست این مشکلات در کل جهان وجود دارد در ایران هم هست. نتایج تیم ملی نباید تحت تاثیر باشگاه‌ها قرار بگیرد و برعکس. گاهی 20 نفر هستند که باید روی 12 صندلی بنشینند که باید هر 2 نفر روی یک صندلی بنشینند. گاهی باید این طور عمل کنیم بدون شک بهترین تصمیم، تصمیمی است که باید با تعادل گرفته شود و انصاف هم در آن دخیل شود. فصل قبل این کار را کردیم پس امسال هم باید این کار را بکنیم.

,

کی‌روش تاکید کرد: بازیکنان ایران باید بیشتر کار کنند و در سطح بهتری از رقابت باشند و بیشتر تلاش کنند. بازیکنان باید تجارب بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورند. همانطور که مطلع هستید بازیکنان زیادی را به اردو دعوت کردم این بازیکنان جوان نیاز به تجربه بین المللی دارند. به همین منظور باید راهکاری پیدا کنیم که این نفرات تجربه بین المللی بیشتری به دست بیاورند. اگر با این شرایط ادامه دهیم تیم ملی بدون بازی بین المللی به جام جهانی می‌رود. اینجا با مهدی تاج حضور داریم که بهترین بازی را انجام دهیم. از جانب تیم ملی بهترین‌ها را برای پرسپولیس و نفت تهران در بازی برگشت یک هشتم نهایی ارزو می‌کنم امیدوارم علیرضا منصوریان و برانکو ایوانکوویچ بهترین نتایج را برای فوتبال ایران به دست بیاورند.

,

کی‌روش در مورد اخراج آندرانیک تیموریان در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در ادامه تصریح کرد: همانطور که مطلع هستید در 4 سال گذشته هیچ وقت در مورد اتفاقات لیگ برتر و باشگاه‌ها نظری ندادم. همیشه به همه مربیان لیگ برتر احترام گذاشتم و راجع به هیچ اتفاق و نتیجه‌ای در لیگ صحبت نکردم این مسئله وظیفه من نیست. این کارت قرمز و اخراج‌ها همیشه در فوتبال اتفاق می‌افتد. بنده هم در بازی با کره جنوبی پس از اخراج مسعود شجاعی اخراج شدم. خودم اخراجی بودم و نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم. به خاطر تجربیات زیادی که در فوتبال دارم این را می‌گویم نه تنها بازیکن و مربی بلکه گاهی داوران هم به خاطر شرایط بازی احساساتی می‌شوند. هیچ شکی نداریم هفته پایانی لیگ ایران خاص و هیجان انگیز بود وقتی 3 تیم شانس قهرمانی داشتند هیجان بازی‌ها بالا رفت.

,

وی تأکید کرد:  فقط در مورد خودم آندارنیک تیموریان، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی که اخراج شدیم صحبت می‌کنیم این لحظات لحظاتی نیست که آن را دوست داشته باشیم فقط یک کار می توان انجام داد و آن این است که تجربه بالاتری به بازیکنان بدهیم تا در آن لحظات از آن استفاده کنند. باید این فرصت را به بازیکنان بدهیم که از لحاظ احساسی تمرکز بیشتری داشته باشند تا هیچ وقت اخراج نشوند. در اینجا کاپیتان سابق تیم ملی را داریم (افشین پیروانی) که هیچ وقت از زمین اخراج نشد او بهتر می‌تواند در مورد این مورد صحبت کند چراکه من سابقه اخراج از زمین دارم. در پایان باید بگویم هرچقدر لیگ بهتر و با برنامه تر باشد بازیکنان و داوران می‌توانند خود را کنترل کنند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه