اخبار داغ

طارمی: بازی با الهلال از دربی هم مهم‌تر است

طارمی: بازی با الهلال از دربی هم مهم‌تر است
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم‌ترین بازی فصل را مقابل الهلال داریم و به نظرمان از بازی دربی هم اهمیتش بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامهدی طارمی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الهلال در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم مهمترین بازی فصل خود را در پیش داریم حتی مهمتر از بازی دربی هم با نتیجه برد یا تساوی و یا شکستی که ما را به مرحله بعدی ببرد فکر می‌کنم می‌توانیم راحت تر به جمع 4 تیم راه پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: الهلال تیم خوبی است آنها شش سال است که بازیکنانشان در کنار یکدیگر به خوبی کار می‌کنند و سال گذشته هم این تیم به فینال راه یافت و با بدشانسی نتوانست قهرمانی را از آن خود کند امسال هم همان تیم سال گذشته بازی می‌کند و بسیار قدرتمند هستند و ما هم قصد داریم دل هواداران را شاد کنیم.

,

بازیکن پرسپولیس یادآور شد در این فصل نتوانستیم آن طور که باید و شاید دل هواداران را خوشحال کنیم و در لیگ رتبه خوبی کسب نکردیم و از جام حذفی هم حذف شدیم اما امیدوارم در آسیا بتوانیم این نتایج را جبران کنیم تماشاگران در این فصل اذیت شدند و زجر کشیدند.

,

طارمی در مورد اینکه تیم های عربی حواشی دارند گفت: من خیلی درباره این مسئله تجربه ندارم در بازی با النصر که زیاد مشکل خاصی برایمان به وجود نیاوردند یکی دو ساعت در فرودگاه معطل شدیم اما مشکل خاصی به وجود نیامد من هم شنیده بودم که مسائلی است اما ان‌شاءالله که موضوع خاصی به وجود نمی‌آید. الهلال باشخصیت تر از این حرفهاست و در تهران هم به دنبال ارائه فوتبال خوب بودند و به دنبال حواشی نبودند.

,

طارمی در مورد اینکه آیا شادی گل جدیدی برای پس از به ثمر رسیدن گل به الهلال در نظر گرفته گفت: خیر من در بازی مقابل النصر هم شادی خاصی انجام ندادم این مورد آنرا بزرگ کردند و مسائل سیاسی را به آن ربط دادند کاری کردم که تلافی حرکت خودشان بود.

,

وی در مورد اینکه ماشینی که سازمان لیگ به او اهدا کرده بود را به مجتبی محرمی اهدا کرد و گفت: محرمی یکی از اسطوره‌های ماست و به نظرم در فوتبال به حقش نرسید حال این موضوع خواسته یا ناخواسته بوده و می‌دانیم که او هم گرفتاری‌هایی از نظر مالی دارد و به نوبه خودم خواستم هم حرکت خیرخواهانه انجام دهم و به اسطوره باشگاه خودم احترام بگذارم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه