اخبار داغ

کلاهبرداری با شگرد روکش طلا

کلاهبرداری با شگرد روکش طلا
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری زن جوانی که با فاکتورسازی اقدام به فروش طلاجات بدلی در بازارهای چهارمحال و بختیاری و اصفهان کرده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایرنا،  سردار نورعلی یاری روز یکشنبه افزود: در پی مراجعه مکرر فروشندگان طلا مبنی خرید طلاجات بدلی با روکش یا قطعه کوچکی از طلا 24 عیار در بازار شهرکرد، این موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی گفت: پس از بررسی تخصی و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد زن جوانی با مهارت اجتماعی بالا به طلافروشی ها مراجعه می کرده و طلاجات موسوم به'بحرینی' را به عنوان طلای 24 عیار می فروخته و از محل متواری می شده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سرانجام متهمه کلاهبردار به هویت 'س.ص' 24 ساله را حین فروش طلاجات بدلی در بازار شهرکرد دستگیر و 200گرم طلاجات بدلی با روکش طلا را از وی کشف کردند.

سردار یاری اظهار کرد: پس از بازجویی تخصصی صورت گرفته، متهمه به پنج فقره کلاهبرداری دیگر با همین شگرد و با استفاده از فاکتور جعلی در بازارهای شهرکرد و اصفهان و شهرستانهای لنجان و نجف آباد اعتراف کرد.

وی گفت: متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه