اخبار داغ

پرسپولیس با استقبال گرم الهلال وارد ریاض شد!

پرسپولیس با استقبال گرم الهلال وارد ریاض شد!
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی قبل وارد فرودگاه شهر ریاض در عربستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی قبل برای انجام بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد عربستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* کاروان پرسپولیس ساعت 21 و 15 دقیقه به عربستان رسید.

,

* نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقبال کاروان سرخپوشان آمد. که مسئولان پرسپولیس اعلام کردند به خاطر مشکلاتی که وجود داشت و عدم همکاری مسئولان عربستانی با 5 ساعت تاخیر به سمت این کشور سفر کردند.

,

* فهد دبیر کل باشگاه الهلال عربستان هم به استقبال کاروان پرسپولیس آمد. او از میزبانی ایران در بازی مرحله رفت در ایران به طور کامل ابراز رضایت کرد و گفت بیانیه ای که علیه میزبانی ایران صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال عربستان بوده و آنها از میزبانی رضایت داشتند. او اعلام کرد همه کارهای تیم پرسپولیس در شهر ریاض را انجام می دهد.

,
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه پرسپولیس پیش از ورود این تیم به عربستان، دو نماینده را برای جلوگیری از کارشکنی عربستانی‌ها در فرودگاه ریاض به این کشور فرستاده بود. هرچند حضور این نمایندگان هم نتوانست مانع این کارشکنی و معطلی کاروان پرسپولیس در فرودگاه شود.
,
 
,
با این حال، نماینده AFC پیش از ترک فرودگاه خطاب به محمد حسین نژادفلاح قائم مقام پرسپولیس گفت: ما به اینجا آمدیم تا اتفاقات را ببینیم و آنرا به کنفدراسیون فوتبال آسیا منعکس کنیم.
,
 
,
بعد از ترک فرودگاه توسط بازیکنان، نمایندگان AFC قصد داشتند برای نظارت روی کار صدور روادید سایر اعضای کاروان پرسپولیس هم در فرودگاه بمانند ولی محمد حسین نژادفلاح ضمن تشکر از این نمایندگان، از آنها خواست که بیشتر از این معطل نشوند و به استراحت بپردازند.
,
 
,
 دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22 و 35 دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد. دیدار رفت را پرسپولیس با یک گل به سود خود به پایان برده بود.
,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه