اخبار داغ

بحران نشت نفت در کالیفرنیا/آغاز عملیات نجات+عکس

بحران نشت نفت در کالیفرنیا/آغاز عملیات نجات+عکس
به گفته مقامات کالیفرنیا 105 هزار گالن نفت خام به آبهای ساحلی ریفیجیو نشت کرده است که این مقدار پنج برابر بیش از میزان انتظار بوده و پاکسازی آن ازخط ساحلی سانتا باربارا ماه ها به طول خواهدانجامید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نشت نفت که از زمان معاملات افزایش تولید کالیفرنیا آغاز شده، جوامع کشاورزی را تحت تأثیر قرارداده و منجر به ایجاد محدودیت های شدید در استفاده از آب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

 

,

به نوشته سایت اسپوتینگ اینترنشنال، هرچند بازرسین به علت نشت نفت در این منطقه پی نبرده اند، اما همچنان بدون توقف به بررسی تأثیرات زیست محیطی آن ادامه می دهند.تا کنون تعداد اندکی از پلیکان ها، شیر های دریایی و فوک های آغشته به نفت ازشرایط مرگبار موجود نجات یافته اند.

,

 

,

انجمن مدیریت خط لوله و مواد خطرناک ، شرکت پلینز آل امریکن پایپ‌لاین را که در ساعت 2000 گالن نفت از طریق خطوط لوله خود منتقل می کند، «بدترین متخلفین» نامیده است.

,

 

,

اوضاع دسترسی به آب در خلیج منطقه شرقی فرانسیسکو روز سه شنبه با آسیب رساندن به یک سد لاستیکی و آلوده شدن 50 میلیون بشکه آب آشامیدنی که  مصرف 500 خانوار را تأمین می کرد، وخیم تر شده است.

,

 

,

مقامات از انگیزه ایجاد رخنه در این سد بی اطلاع می باشند.

,

 

,

 فرماندار کالیفرنیا با اعلام وضعیت اضطراری در این ایالت خواهان بسیج همه منابع برای مواجه به این حادثه شده اما مشخص نیست که پاکسازی ساحل از نفت چه مدت طول خواهد کشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه