اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگو با دانا:

تغییری در میزان سهمیه دریافتی تاکسی ها صورت نگرفته / افزایش قیمت کرایه ها ممنوع است/ برخورد قاطع با رانندگان متخلف

تغییری در میزان سهمیه دریافتی تاکسی ها صورت نگرفته / افزایش قیمت کرایه ها ممنوع است/ برخورد قاطع با رانندگان متخلف
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هرگونه افزایش قیمت کرایه تاکسی ها ممنوع است و رانندگان تاکسی حق ندارند به هیچ عنوان کرایه اضافه از شهروندان دریافت کنند.
[

ابولفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در  گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص احتمال افزایش قیمت تاکسی ها با توجه به تک نرخی شدن قیمت بنزین اظهار داشت: تاکسی ها به همان روال سابق سهیمه بنزین دریافت می کنند و هیچ تغییری هم در میزان سهمیه دریافتی آنها صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه افزود: هرگونه افزایش قیمت کرایه تاکسی ها ممنوع است و رانندگان تاکسی حق ندارند به هیچ عنوان کرایه اضافه از شهروندان دریافت کنند.

,

 

,

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: ما امسال نسبت به سال های گذشته در خصوص افزایش تاکسی و اتوبوس قیمت مناسبی را در نظر گرفته ایم و باتوجه به تورم سالیانه و همچنین افزایش حقوق کارمندان که 14 درصد بود ماهم باید کرایه تاکسی ها را بالا می بردیم که فکر می کنم منصافانه بود.

,

 

,

قناعتی در پابان تاکید کرد: شهروندان اگر هرگونه افزایش کرایه از تاکسی ها مشاهده کردند می توانند رانندگان متخلف را به ارگانهای مربوطه معرفی کنند تا با آنها برخورد قاطع صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه