اخبار داغ

رئیس شورای بسیج جامعه پزشکی خبر داد:

7 خرداد؛ برگزاری دومین همایش مرجعیت علمی/ به دنبال یافتن راهکار اجرایی هستیم

7 خرداد؛ برگزاری دومین همایش مرجعیت علمی/ به دنبال یافتن راهکار اجرایی هستیم
رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی با اشاره به برگزاری دومین همایش مرجعیت علمی در پنجشنبه جاری گفت: در این همایش به دنبال یافتن راهکار اجرایی هستیم تا بتوانیم رتبه یک علمی در منطقه را به خود اختصاص دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکتر بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره برگزاری همایش مرجعیت علمی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که ما باید مرجعیت علمی پیدا کنیم، دومین کنفرانس مرجعیت علمی به منظور یافتن راهکارهای لازم را برگزار می‌کنیم.

 
وی افزود: در این همایش استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حضور دارند و نمونه‌های موفق کشوری را که توانسته‌اند در منطقه از نظر تعداد مقالات، پژوهش‌ها، دانشجویان و راهکار‌ها مرجعیت پیدا کنند، بررسی خواهند شد.

 
این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این‌که همایش مرجعیت علمی شامل سخنرانی جامع و پنل است، افزود: در یکی از پنل‌ها الگوهای موفق خارجی نیز بررسی خواهد شد.

 
عین‌اللهی با بیان این‌که اولین همایش مرجعیت علمی دو سال گذشته در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ابراز داشت: دومین همایش مرجعیت علمی یک روزه از ساعت هشت صبح روز پنج شنبه هفت خرداد در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار می‌شود و دارای امتیاز آموزش مداوم است.

 
وی درباره هدف از برگزاری این همایش تاکید کرد: ما به دنبال تهیه سند و راهکار اجرایی هستیم؛ اگر قرار است رتبه یک علمی در منطقه را به خود اختصاص دهیم باید بدانیم چه کارهایی را در بحث استادان دانشگاه و مباحث آموزشی انجام دهیم تا نسل جوان ما بتوانند در آینده از این سند استفاده کنند.

 
عین‌الهی اظهار داشت: انجمن‌ها قدرت اجرایی ندارند و اتاق فکر هستند ما در همایش‌هایی از این نوع برنامه‌ها و راهکارهای لازم را برای اجرایی شدن به مجریان کشور ارایه می‌دهیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه