اخبار داغ

هشدار به دختران جوان در شبکه های اجتماعی موبایلی؛

عکس بفرستید، لاغر شوید!

عکس بفرستید، لاغر شوید!
مربی‌ای که ادعا می کند برای چاقی یا لاغری و یا حتی تناسب اندام حتما باید عکس برهنه با نیمه برهنه ورزشکار را ببیند قطعا مربی نیست و به دنبال اهداف دیگری چنین درخواستی را مطرح می نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهان، در دنیای مدرنیته امروز که سبک زندگی ایرانی- اسلامی جای خود را به سبک غربی‌ داده، مدلینگ، چاقی و لاغری به دغدغه اصلی جوانان امروز تبدیل شده است.

شاید در دهه های گذشته با تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای قرص های لاغری و چاقی، با استقبال گسترده ای از سوی طیف جوان برای تناسب اندام روبرو می شد اما طی سال های اخیر با توجه به اینکه مضر بودن چنین قرصهایی برای مردم اثبات شده حالا ورزش و پیشگام همه رشته های ورزشی، پرورش اندام، بیش از پیش مورد توجه جامعه جوان قرار گرفته است.

برنامه ورزشی و غذایی، حضور در باشگاه های بدنسازی و اصطلاحاتی که حالا دیگر مختص پرورش اندامی‌هاست، جای خود را در بین جوانان باز کرده و آنها ساعاتی از روز خود را به این امر اختصاص می دهند.

در نگاه اولیه شاید خانواده ها از اینکه وقت دختر یا پسر جوان‌شان در مسیر ورزش و در محیط های سالم ورزشی سپری می شود، خوشحال باشند اما قطعا این محیط و حواشی آن نیز می تواند تهدیدهایی را برای نسل جوان به همراه داشته باشد.

امیرملازاده کارشناس پرورش اندام و مربی بدنسازی که سابقه چندین قهرمانی بین المللی را نیز در این رشته ورزشی در کارنامه خود می بیند، در گفت و گو با خبرنگار جهان نیوز به تشکیل برخی گروه‌ها در شبکه های اجتماعی موبایلی نظیر لاین، واتس‌آپ، تلگرام و ... اشاره کرد و افزود: طی ماه های اخیر تعداد زیادی از این گروه ها توسط برخی مربیان پرورش اندام در شبکه های اجتماعی موبایلی راه اندازی شده که جوانان علاقمند به بدنسازی نیز به عضویت آن در آمده اند.

عکس بفرستید؛ لاغر شوید!

وی در مورد برخی اتفاقات در این گروه ها هشدار داد و گفت: متاسفانه مشاهده شده است که برخی از مدیران این گروه ها (مربیان بدنسازی و پرورش اندام) به بهانه ارائه برنامه غذایی و ورزشی، از دختران عضو گروه در خواست عکس می نمایند که این اتفاق می تواند در آینده مشکلات زیادی را برای آنها بوجود آورد.

این مربی بدنسازی با بیان اینکه، یک مربی حرفه ای تنها با شنیدن قد و وزن فرد، براحتی می تواند بهترین برنامه را به ورزشکار مورد نظر ارائه دهد، خاطرنشان کرد: مربی‌ای که ادعا می کند برای چاقی یا لاغری و یا حتی تناسب اندام حتما باید عکس برهنه با نیمه برهنه ورزشکار را ببیند قطعا مربی نیست و به دنبال اهداف دیگری چنین درخواستی را مطرح می نماید.

ملازاده در پایان با هشدار به دختران جوان تاکید کرد: زنان و بانوانی که علاقمند هستند در این رشته ورزشی فعالیت نمایند، باید بیشتر از آقایان مراقب باشند چراکه زمینه سوء استفاده از آنها مهیاست و ارسال این تصاویر در آینده می تواند برای آنها دردسرساز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, عکس بفرستید؛ لاغر شوید!, عکس بفرستید؛ لاغر شوید!,
,
, متاسفانه مشاهده شده است که برخی از مدیران این گروه ها (مربیان بدنسازی و پرورش اندام) به بهانه ارائه برنامه غذایی و ورزشی، از دختران عضو گروه در خواست عکس می نمایند که این اتفاق می تواند در آینده مشکلات زیادی را برای آنها بوجود آورد.,
,
, مربی‌ای که ادعا می کند برای چاقی یا لاغری و یا حتی تناسب اندام حتما باید عکس برهنه با نیمه برهنه ورزشکار را ببیند قطعا مربی نیست و به دنبال اهداف دیگری چنین درخواستی را مطرح می نماید.,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه