اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

فعالیت های اجرایی کشور نیازمند بازنگری است/ توسعه شرکت های دانش بنیان قربانی عدم کار کارشناسی شده است

فعالیت های اجرایی کشور نیازمند بازنگری است/ توسعه شرکت های دانش بنیان قربانی عدم کار کارشناسی شده است
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های اجرایی در کشور نیازمند بازنگری بوده و باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن علیمردانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار داشت: در سال جاری اعتبار در نظر گرفته شده برای شرکت های دانش بنیان به حدود سه برابر افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه حمایت های دوجانبه دولت و مجلس شورای اسلامی از شرکت های دانش بنیان جدی است، تصریح کرد: افزایش اعتبار این بخش می تواند جهش قابل توجهی را در این زمینه داشته باشد.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه با وجود افزایش بودجه در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان عدم کار کارشناسی در اجرا موجب می شود تا شرکت های دانش بنیان پیشرفت لازم را نداشته باشند، افزود: دولت قویا از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند اما از نظر اجرایی و کاربردی آسیب هایی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

,

علیمردانی گفت: فعالیت های اجرایی در کشور نیاز به بازنگری داشته و نباید تنها به اعتبار تاکید کرد بلکه مدیریت لازم در این زمینه مولفه ای تاثیرگذار است.

,

وی با بیان اینکه نتایج فعالیت های توسعه ای در بازه زمانی کوتاهی مشخص نمی شود، افزود: برای فعالیت های پژوهشی انجام شده باید در بازه زمانی طولانی تری نتایج بررسی شود.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این واقعیت آشکاری است که در برخی مسائل کشور نیازمند بازنگری است، گفت: معتقدم هر جا برنامه ریزی به صورت علمی باشد نتیجه کار مطلوبتر می شود.

,

علیمردانی یادآور شد: باید مدیریت لازم در برنامه ها وجود داشته و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه