اخبار داغ

یادداشتی به قلم مهدی باقریان:

درخت ها ایستاده می میرند/ دانشمندان هسته ای ناموس این کشورند

درخت ها ایستاده می میرند/ دانشمندان هسته ای ناموس این کشورند
این روزها فضای مجازی و صفحات نرم افزارها و اپلیکیشن های جوانان این سرزمین پرگهر سرشار از ابراز نفرت و انزجار از مهره گستاخ و بی ادب شطرنج شیطان بزرگ بلندگوی خش دار دستگاه دیپلماسی آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  قابوس نامه، هرچند دامان مطهر بزرگان این سرزمین از افسار گسیختگی این حقیر طینتان گردی بر خود نخواهد دید اما نباید به سادگی از کنار این رخداد گذشت.
بی گمان سخنگوی کم خرد وزارت خارجه شیطان بزرگ برای مطرح شدن نام خود و آمدن به صدر رسانه ها خواسته است نام خود را در کنار نام رهبر معظم انقلاب قرار دهد و از این رهگذر برای خود اعتباری بخرد که بازهم در تحلیل اشتباه خود تنها به نفرت مردم دنیا برخود افزود و نشان داد اصول اولیه دیپلماسی را نیز نیاموخته و تنها ژست ایستادن پشت تریبون را از برنامه های انتخاباتی حزبش فراگرفته است. وی البته می داند که برای آنکه این آخرین بار نباشد که سخن می گوید باید دهانش را ببندد.
دانشمندان هسته ای ناموس این کشورند
ناموس یک کشور عبارت است از هرآنچه عزت و شرف و استقامت آن کشور با آن گره خورده باشد و امروز دانشمندان شجاع و غیور هسته ای کشورمان که جان خود را بر کف دست گرفته و علی رغم همه سم پاشی های دشمن مشغول جهادعلمی هستند بدون شک ناموس این مرز و بوم  می باشند و ما نشان داده ایم که برای دفاع از ناموس خود تا آخرین قطره خون دست از مقاومت و مبارزه بر نخواهیم داشت و هر جسارتی را کوبنده تر و انقلابی تر پاسخ خواهیم گفت و تاریخ گواه آنست که درخت انقلاب با این وزش ها خم نخواهد شد و فرزندان انقلاب درختانی اند که ایستاده شهادت را در آغوش می گیرند.
آرزوی بازجویی از دانشمندان هسته ای را به گور خواهید برد
کشورهای غربی که در تحلیل های دقیق خود به نفوذ ایدئولوژی ایران اسلامی و صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان و شکست و اضمحلال آخرین نقشه های خود پی برده اند سعی کرده اند با ارائه نسخه قلابی و غیر واقعی اسلام یعنی اسلام آمریکایی پا به میدان مبارزه با اسلام نابِ عرضه شده از سوی ایران بگذارند.
آنها به خوبی در یافته اند که برای تخریب این ایدئولوژی و جایگزینی اسلام بی خطر به جای اسلام عدالت خواه باید ریشه و پایه آن را مورد هجوم قرار دهند و با جسارت و حمله به رهبری و ولی فقیه خود را برای شیطنت های بعدی آماده کنند.
آنچه واضح و مبرهن است کلام رهبر معظم انقلاب برای همه مسئولان و مردم مطاع و لازم الاجراست و از این بابت همه مردم به خدمتگزاران خود در بدنه دولت و قوای سه گانه اعتماد راسخ دارند زیرا آنها را ولایتمدار می دانند اما نگرانی و دلواپسی مردم از خوشبینی به غرب و مهربانی بیش از اندازه، نسبت به این مکاران و حیله گران است.
هرچند آنانکه در رویای بازجویی از ناموس این کشورند فارغ از اینکه در ایران اسلامی چه دولتی و با چه رویکردی بر مسند قدرت است باید این آرزو را با خود به گور ببرند.
اما در این میان آنچه که از دستگاه دیپلماسی و دولت نیز انتظار می رود این است که همانگونه پیش از این گفته اند حامی عزت ملی کشور باشند و در مقابل این گونه اظهارات گستاخانه و بی ادبانه پاسخی صریح، شفاف و مستحکم داده و هیچ گونه اهمال و سستی به خود راه ندهند چرا که  کوتاهی در این گونه عرصه ها و عدم پاسخ محکم به جسارتهای اینچنینی آن هم از سوی کسانی که حتی در کشور خودشان برای مردم اعتباری ندارند موجب گسستن زنجیره افسار این درندگان بدطینت و ادامه گستاخی های آنان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مهدی باقریان/ فعال فرهنگی سیاسی استان گلستان

, مهدی باقریان/ فعال فرهنگی سیاسی استان گلستان,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه