اخبار داغ

سرلشکر فیروزآبادی هشدار داد

درصورت عملیاتی شدن تهدیدات نظامی دشمن، آتش آن برای آغاز‌کنندگانش سوزان و وحشتناک خواهد بود/ بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان؛ غیرقابل تحقق

درصورت عملیاتی شدن تهدیدات نظامی دشمن، آتش آن برای آغاز‌کنندگانش سوزان و وحشتناک خواهد بود/ بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان؛ غیرقابل تحقق
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مرور مذاکرات هسته‌ای طی ماه‌های گذشته حکایت از آن دارد که مواضع پنهان و آشکار دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره بر نابودی تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران استوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در پی فرمایشات الهام‌بخش فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع)، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی همگان را به پیروی از بیانات معظم له دعوت کرد،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام سرلشکر فیروزآبادی به شرح ذیل است:

,

تاریخ سی و شش ساله استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی گویای این واقعیت است که دشمن عنود ملت ایران همواره با استفاده از ابزارهای خود و بهره‌گیری از گفتمانی ظالمانه، زور گویانه و متکبرانه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مانع رشد و توسعه این شجره طیبه و الهام‌بخشی آن در منطقه و جهان شود.

,

اما شواهد انکار ناپذیر تحولات کنونی، کمترین تردیدی را باقی نگذاشته است که دشمن در همه عرصه‌ها دستاوردی جز تحقیر و شکست، مقابل عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران نداشته است. با این وجود همواره بر حجم ددمنشی‌های خود افزوده است که مصداق بارز و روشن آن در روند مذاکرات مربوط به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به خوبی قابل مشاهده می‌باشد.

,

مرور مذاکرات هسته‌ای طی ماه‌های گذشته حکایت از آن دارد که مواضع پنهان و آشکار دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره بر نابودی تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران استوار است و همچنان از ابراز توقعات زیاده‌خواهانه و غیرمنطقی خود نیز ابایی ندارند که از جمله ادعای غیرقابل تحقق بازرسی از مراکز حساس و نظامی، گفت‌وگو با دانشمندان و محققان هسته‌ای و سایر موارد قابل اشاره می‌باشند.

,

البته ملت بزرگ ایران می‌دانند که اینها، همه بهانه‌ها و زمینه‌هایی است که رژیم‌های سلطه و در راس آن ابر سرمایه‌داری و صهیونیزم بین‌الملل، تلاش دارند اصل و اساس شجره طیبه انقلاب اسلامی و پیروزی‌های بی‌بدیل آن در صحنه‌های داخلی و منطقه‌ای را با چالش و تغییرات طراحی شده مواجه سازند که به حول و قوه الهی این خواسته شیطانی دشمن هرگز محقق نخواهد شد و ملت غیروایران همچون جان شیرین از ارزش‌ها و دستاوردهای خود پاسداری می‌کند.

,

اینک مصاف «گفتمان نوین اسلامی» و «گفتمان جاهیت» به مرحله حساس و سرنوشت‌سازی رسیده است و جبهه دشمن با تحمل شکست‌های زنجیره‌ای از ملت ایران، از سر استیصال و ناتوانی همچنان با کوبیدن بر طبل «تهدید» و «زیاده‌خواهی» های مستکبرانه در مذاکرات هسته‌ای، وقیحانه از مطالبات خلاف عقل و منطق و فراتر از چارچوب‌ها و مقررات جاری در نهادهای بین‌المللی رونمایی می‌کند!

,

به حول و قوه الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاسی به منویات فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و پشتوانه‌های عظیم مردمی، هر روز توانمندتر از گذشته از حریم انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، با اقتدار کامل پاسداری می‌کند و اطمینان می‌دهد که قادر است در مصاف با دشمنان از این در گرانبها به خوبی حفاظت و حراست کند.

,

مردم آزاده منطقه و جامعه بزرگ جهانی نیک می‌دانند طی بیش از سه دهه استقرار این نظام، هیچگونه اقدام زیاده‌خواهانه و یا تهدید دیگران، از ناحیه جمهوری اسلامی ایران مشاهده نشده است. این در حالی است که کشور ما بارها و به دفعات آشکارا توسط مقامات رسمی و رئیس‌جمهور آمریکای شرور به اقدام نظامی و حتی توسط رژیم غاصب صهیونیستی به حمله هسته‌ای تهدید شده است.

,

در چنین شرایطی ارتقاء توانمندی‌های دفاعی کشور که نیروهای مسلح را به درجه عالی بازدارندگی پشیمان‌کننده برای دشمن برساند، امر بدیهی و ضروری به حساب می‌آید و چنانچه دشمن بخواهد تهدیدات نظامی مشمئزکننده و مضحک خود را عملیاتی سازد، قطعا آتش آن برای آغاز‌کنندگانش سوزان و وحشتناک خواهد بود و جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت این را حق مسلم و قانونی خود می‌داند.

,

در شرایطی که فرزندان دستگاه دیپلماسی کشور در مصاف با دشمن لجباز در جبهه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای قرار دارند، توجه تام و تمام به تدابیر و فرامین و خطوط تعیین شده رهبری معظم انقلاب اسلامی و در عین حال هوشیاری سایر دستگاه‌ها و انجام کمک‌های موثر به تیم مذاکره‌کننده و تعیین سیاست‌ها و مقررات اجرایی، بیش از پیش ضرورت می‌یابد.

,

شهیدان، جانبازان، حماسه‌آفرینان سوم خرداد و مردم بزرگوار و شهید پرور ایران شاهد هستند که آحاد نیروهای مسلح کشور با افتخار تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای عزیز، براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، ضمن ارتقاء سطح هوشیاری، وظیفه دارند بر مراقبت‌های کمی و کیفی خود بیش از گذشته بیفزایند و اجازه هر گونه تحرکی را از هر دشمن شرور سلب نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه