اخبار داغ

میهمانان ربیع الشهاده در محضر علمدار کربلا +عکس

میهمانان ربیع الشهاده در محضر علمدار کربلا +عکس
همزمان با خجسته زاد روز حضرت قمر بنی هاشم(ع) میهمانان شرکت کننده در جشنواره بین المللی ربیع الشهاده در حرم مطهر ایشان حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ابنا، میهمانان شرکت کننده در یازدهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهاده، همزمان با چهارم شعبان خجسته زاد روز علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع) ضمن حضور در صحن مطهر آن حضرت، در مراسم عبادی پرسنل حرم مطهر شرکت و سرود «الاباء» را زمزمه نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین سید احمد الصافی تولیت و رئیس هیات امنای حرم مطهر حضرت عباس(ع) به ایراد سخن پرداختند.

وی در سخنان خود به نعمت‌های وافر الهی اشاره نمود و افزود: همانا نعمت‌هایی که خداوند متعال به طور پیوسته به ما عنایت می‌فرمایند قابل شکر گذاری نیستند.

سید احمد الصافی بندگی واقعی خدای عزوجل را یکی از نعمتهای الهی برشمرد و افزود: افتخار خدمت به این مکان مطهر یکی دیگر از نعمتهای بزرگ الهی است که خداوند به خادمان این بارگاه ملکوتی عنایت فرموده است.

تولیت حرم مطهر حضرت عباس(ع) از میهمانان یازدهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهاده برای حضور در این مراسم عبادی و آن هم در این مناسب میمون و مبارک تشکر نمود.

وی با اشاره به ماه شعبان بعنوان تنها ماه سال که در آن اهل بیت(ع) سوگوار نمی‌شوند گفت: این ماه بزرگ با ایام ولادت انوار محمدیه خود برای اهل بیت(ع) آکنده از شادی و مسرت بوده که در شب نیمه شعبان با ولادت امام زمان(عج) به اوج خود می‌رسد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین الصافی امنیت و برطرف شدن مشکلات ملت عراق را از درگاه الهی مسالت نمود.

پس از آن پرسنل حرم مطهر به همراه میهمانان خود، باتفاق زیارتنامه حضرت عباس(ع) را قرائت نموده و بعد از آن سرود الاباء را همخوانی کردند. سرود الاباء سرود رسمی حرم مطهر حضرت عباس(ع) است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 

 
 
,
 

 
 
,
 

 
 
,
 
,

 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 
,

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه