اخبار داغ

بی‌توجهی مسئولان ارشاد به عرضه قرآن‌های بدون مجوز

بی‌توجهی مسئولان ارشاد به عرضه قرآن‌های بدون مجوز
معاون نظارت بر جاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن با اشاره به عرضه قرآن‌های بدون مجوز در نمایشگاه کتاب و بی‌توجهی مسئولان ارشاد، گفت: تاکنون مسئولان ارشاد هیچ‌گونه اقدام عملی برای مقابله با این تخلفات صورت نداده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از فارس، «احمد حاجی‌شریف» معاون نظارت بر جاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن با اشاره به تخلفاتی که امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شاهد بودیم، اظهار داشت: امسال در بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌الملل کتاب شاهد فروش قرآن‌های بدون مجوز در این نمایشگاه بودیم؛ قرآن‌هایی که علاوه بر اشتباه‌های فراوان با قیمت‌های گزاف به مردم عرضه می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کتاب یک ناشران نباید در تمامی غرفه‌های نمایشگاه عرضه شود

, کتاب یک ناشران نباید در تمامی غرفه‌های نمایشگاه عرضه شود,

وی با بیان اینکه ما پس از مشاهده این تخلفات به مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب نامه‌ای فرستاده و آن‌ها در جریان این مشکل قرار دادیم، افزود: بر اساس آن قرار شد این قرآن‌ها از سطح نمایشگاه کتاب برداشته شود اما با توجه به اینکه این قرآن ها در بسیاری از غرفه‌ها عرضه می‌شد، امکان جمع‌اوری همه آن‌ها وجود نداشت.

,

حاجی‌شریف با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب باید جایی برای عرضه محصولات هر ناشر در همان غرفه باشد، گفت: وقتی ناشری برای گرفتن غرفه مراجعه می‌کند باید محصولات خود را در آن عرضه نکند نه اینکه گلچینی از محصولات ناشران مختلف را در غرفه به معرض فروش بگذارد؛ این امر باعث شد که امسال با وجود مطرح شدن تخلفات ناشران شاهد وجود این قرآن‌ها در غرفه‌های مختلف سطح نمایشگاه باشیم.

,

بی‌توجهی ارشاد به عرضه قرآن‌های بدون مجوز/ آماده رسیدگی به موضوع هستیم

, بی‌توجهی ارشاد به عرضه قرآن‌های بدون مجوز/ آماده رسیدگی به موضوع هستیم,

وی با بیان اینکه پس از پایان نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسئولان ارشاد هنوز پاسخی به نامه ما ندادند، افزود: تاکنون مسئولان وزارت ارشاد برای جلوگیری از عرضه و فروش قرآن‌های بدون مجوز و عدم تکرار این مشکل، هیچ‌گونه اقدام عملی صورت نداده‌اند.

,

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن آمادگی این معاونت برای بر عهده گرفتن جلوگیری از عرضه قرآن های بدون مجوز در نمایشگاه کتاب و قرآن، خاطر نشان کرد: ما آماده‌ایم تا مسئولیت جمع‌آوری و جلوگیری از قرآن های بدون مجوز در نمایشگاه‌ها را بر عهده بگیریم.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه