اخبار داغ

آشتی بازیکن اخراجی پرسپولیس با خواننده زیرزمینی+عکس

آشتی بازیکن اخراجی پرسپولیس با خواننده زیرزمینی+عکس
هافبک پرحاشیه پرسپولیس که روز گذشته در جشن گلریزان برای زندانیان شرکت کرده بود با خواننده مشهور آشتی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناروز گذشته جشن گلریزانی برای زندانیان به همت فرهاد کاظمی برگزار شد که چند چهره شاخص از جمله پیام صادقیان و امیر تتلو نیز دعوت بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

صادقیان که از مدت ها پیش اعلام کرده بود با تتلو قهر کرده است، با وساطت سرمربی راه آهن با وی آشتی کرده است.

,

 

,

تتلو در این خصوص و اینکه ماجرای قهر و آشتی شان چه بوده است در صفحه اجتماعی خود نوشت:

,

 

,

«آقا فرهاد مرسى که منو پیامو رو هم آشتى دادى کارى که بزرگترا باید انجام بدن اما خوب بعضیاشون بر عکس عمل میکنن. الان با هم حرف زدیم!!!

,

 

,

یه اعتراف: درسته من پیامو خراب کردم اما بعدش که اون دوست عزیز اون حرف دروغ رو زد و پیام هیچى نگفت. چون تا اون موقع من فقط باهاش صحبت می کردم و تمرین و نگرانش بودم!!

,

 

,

من پریدم بهش!! چون می خواستم همه انرژى هاى منفى بیاد سمتش و بفهمه که چقدر حرف نزدنش برام سخت بود و چقدر مردم فحشم دادن در صورتى که من واقعا نگرانش بودم و بفهمه خراب شدنش چقدر براى همه مهمه!! می خواستم به خودش بیاد!!

,

 

,

شما اصلا می دونید که پیام تو همه رده هاى سنیه تیم ملى کاپیتان بوده و این پیام بود که با بازیه قشنگش و روحیش پرسپولیسو برد آسیا اما داشتن خرابش می کردن!! من می خواستم نذارم اما منم خراب کردن و کارى کردن که ما همدیگرم خراب کنیم!!!

,

 

,

من همینجا از پیام معذرت می خوام و هنوزم معتقدم بهترین استعداد ایرانه و میتونه مارادوناى ما باشه و ایشالا بتونیم فصل بعد با هم تو یه تیم واسه آقا فرهاد که مربیه جفتمونم بوده بازى کنیم!! اگه بشه کى میاد استادیوم؟!!؟»

,

 

,

, , ,

پیام صادقیان و امیر تتلو

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه