اخبار داغ

افشارزاده: تعیین مربی بعد از تعیین تکلیف خصوصی سازی

افشارزاده: تعیین مربی بعد از تعیین تکلیف خصوصی سازی
مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: تا تکلیف خصوصی سازی باشگاه مشخص نشود، ما جلسه ای برگزار نمی کنیم و سرمربی هم مشخص نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابهرام افشارزاده  افزود: ما هم مانند همه هواداران منتظر هستیم تا تکلیف خصوصی سازی سرخابی ها به ویژه باشگاه استقلال مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: دنباله دار شدن قضییه خصوصی سازی و مشخص نشدن تکلیف باشگاه همه برنامه های ما را به هم ریخته است و ما نمی دانیم باید چه کنیم و تکلیف مشخصی نداریم.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: هم اکنون باشگاه ما اوضاع خوبی ندارد، این در حالی است که سایر تیم ها از اکنون کار خود را برای فصل بعد شروع کردند و ما هنوز نمی دانیم برای فصل پیش رو باید چه کنیم.
وی در خصوص تعیین سرمربی تیم در جلسه هیئت مدیره نیز تصریح کرد: تا نتیجه خصوصی سازی مشخص نشود هیچ جلسه ای برگزار نمی کنیم زیرا باید ابتدا مشخص شود که فصل آینده تیم دست چه کسی است و بعد از آن برای آینده تصمیم گیری کرد.
افشارزاده گفت: امیدورام هرچه سریعتر تکلیف این دو تیم پرطرفدار مشخص شود زیرا طولانی شدن روند واگذاری تنها باعث می شود این دو تیم از سایر رقبا عقب بمانند و فرصت طلایی آماده سازی برای فصل پیش رو را از دست بدهند.

,
,
,
,

hkjانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه