اخبار داغ

فرمانده سپاه عشایری کرمانشاه:

امنیت کشور مرهون ایثارگری‌های شهیدان است

امنیت کشور مرهون ایثارگری‌های شهیدان است
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 4 شهید روستای چشمه سفید کرمانشاه به همت حوزه بسیج خواهران الزهراء(س) سپاه عشایری کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج عشایر کرمانشاه؛ به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و به دنبال آن، آزادسازی خرمشهر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 4 شهیدروستای چشمه سفید کرمانشاه با همت حوزه بسیج خواهران الزهراء(س) سپاه عشایری کرمانشاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر,

 

,

نبی احمدی، فرمانده سپاه عشایری استان با توجه به گرامی داشتن یاد و خاطره این چهار شهید و اهداف و سیره شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، به جانفشانی آنان و الگو گرفتن جامعه امروزی از دستاوردهای آنان اشاره داشت.

,

 

,

وی افزود: اگر امروز آرامشی در کوچه پس کوچه های مملکت ما برقرار است به لطف ایثارگریهای همین شهیدان است و اگر امروز ما میتوانیم با اقتدار سر خود را بالا نگهداریم و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم نتیجه ایستادگی و مقاومت همین رزمندگان بود که مردانه مقابل تمام زورگویی های دشمنان ایستادند.

,

 

,

احمدی ادامه داد: امروز برخی مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان به دلیل تلاشهای دشمنان در این زمینه به شدت متمرکز شده است و با صرف هزینه های بالا سعی در انحراف افکار این نسل از مردم کشور را در سر می پرورانند، که با برخی چالش ها روبرو شده است که می بایستی با برنامه های مدون از این قضیه جلوگیری کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه عشایری کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان امروز بیشتر از هر چیز دیگری بر روی قشر بانوان برنامه ریزی کرده اند و معتقدند اگر زنان یک جامعه را از راه منحرف کنند مردان نیز خود به خود از راه خارج می شوند و به این صورت می توانند اهداف خود را محقق کنند.

,

 

,

این مقام مسئول با بیان اینکه زمینه تفکر و تصمیم گیری صحیح را می بایستی در جوانان به وجود آورد، تصریح کرد: با این امر، جوانان راه صحیح و ارزشهای خود را کاملا لمس کرده و زیر هجمه تبلیغات دروغین تریبونهای ماهواره ای و امثالهم، دچار بحران هویتی نشده و راه را از چاه تشخیص خواهند داد.

,

 

,

احمدی در ادامه به اهمیت تبیین حماسه های مردم ایران در دوران انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی برای نسل های امروزی و آینده کشور اشاره داشت و خاطرنشان کرد: اینگونه برنامه ها می تواند به عنوان یک چراغ راه برای جوانان عمل کند زیرا اگر با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان و شهدا آشنا شوند یقیناً خواهند دانست که گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران چگونه گذشته ای بوده و در راه حفظ حدود و ثغور این آب و خاک چه خونهاییکه ریخته شده تا حیثت کشور کوچکترین خدشه ای را متحمل نشود.

,

 

,

در بخش دیگری از این مراسم فرزند شهید علی اشرف چاوشانی به بیان خاطراتی از پدر شهیدش پرداخت که مورد توجه حاضرین در مراسم قرار گرفت.

,

 

,

خاطرنشان می شود؛ تجلیل از خانواده چهار شهید روستای چشمه سفید، اجرای برنامه ختم قرآن و ختم صلوات، ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های اجرایی در مراسم یادواره شهدا بود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه