اخبار داغ

بمان و برای دروازه‌ات بجنگ

بمان و برای دروازه‌ات بجنگ
دیدیه دروگبا چلسی را ترک می کند تا جا برای جوانان باز شود، اما این مهاجم از پیتر چک خواست تا در چلسی بماند و برای حفظ موقعیتش بجنگد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از یورواسپورت، دروگبا معتقد است باشگاه برای حضور در جام قهرمانان احتیاج به تقویت و خرید نیروهای تازه نفس دارد. وی  در خصوص دروازه‌بان 33 ساله این تیم گفت: «باشگاه باید او را حفظ کند، همه ما می دانیم پیتر چک برای چلسی یعنی چه. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، فکر می کنم باشگاه به نظر چک احترام می گذارد. اگر بخواهد بماند، می تواند. اگر هم بخواهد برود، این انتخاب اوست. اما ما دوست داریم او بماند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, و به نقل از یورواسپورت، دروگبا معتقد است باشگاه برای حضور در جام قهرمانان احتیاج به تقویت و خرید نیروهای تازه نفس دارد. وی  در خصوص دروازه‌بان 33 ساله این تیم گفت: «باشگاه باید او را حفظ کند، همه ما می دانیم پیتر چک برای چلسی یعنی چه. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، فکر می کنم باشگاه به نظر چک احترام می گذارد. اگر بخواهد بماند، می تواند. اگر هم بخواهد برود، این انتخاب اوست. اما ما دوست داریم او بماند.»,

پیتر چک که یک سال از قراردادش با چلسی باقی مانده است در حالی زمزمه‌های ترک استمفورد بریج را سر داده است، که از تیم‌های آرسنال و رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی وی یاد می‌شود. 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه