اخبار داغ

هنوز هم چشم امید "امیر" به استقلال است

چرا قلعه‌نویی‌از تهران خارج نمی‌شود؟

چرا قلعه‌نویی‌از تهران خارج نمی‌شود؟
«تا این لحظه با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام اما قصد رفتن به شهرستان را ندارم و کارم را در همین تهران دنبال می‌کنم.» این جمله سرمربی استقلال برای آنهایی که اتفاقات باشگاه استقلال را دنبال می کنند، معانی بسیاری دارد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آس‌پرس،، بعد از شکست استقلال در دربی برگشت و بسته شدن پرونده لیگ برای این تیم، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرقت در سکوت اختیار کند و پاسخ تماس خبرنگاران را ندهد و همین سکوت وی باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کاری وی آغاز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آس‌پرس،، , .,

 

,

گروهی کار استقلال و قلعه‌نویی را تمام شده تلقی کردند و تنها بخش کوچکی هستند که شانس اندکی برای ادامه کار قلعه‌نویی در استقلال قائل هستند. البته باور این موضوع که قلعه‌نویی باردیگر روی نیمکت استقلال بنشیند، سخت است.

, .,

 

,

خبرها حاکی است که سرمربی فصل قبل استقلال چند روز قبل در جمع نزدیکانش اعلام کرده است که قبل از سفر خود به آمریکا یک کار مهم دارد که باید آن را انجام دهد اما درباره کار مهم خود هیچ حرفی نزده است؛ کاری که مشخص است به آینده مربیگری وی مرتبط می‌شود.

, .,

 

,

قلعه‌نویی این روزها تمایلی به صحبت کردن ندارد اما اعلام کرده است که « فعلا صبر کنید تا به موقع حرفهایم را بشنوید؛ الان نمی خواهم چیزی بگویم»

, »,

 

,

این مربی با بیان این جمله که «بگذارید حرف بزنند؛ فعلا حرفی ندارم تا وقتش برسد» مخالفان و منتقدانش را به تفکر وادار کرده است.

, .,

 

,

این روزها خبرهایی مبنی برتوافق قلعه‌نویی با باشگاههای گسترش فولاد و پدیده مشهد منتشر شدند که این موضوع  واکنش ژنرال سابق استقلالی‌ها را همراه داشت. امیر در این باره گفت:«تا این لحظه با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام اما قصد رفتن به شهرستان را ندارم و کارم را در همین تهران دنبال می‌کنم

, ,

 

,

با توجه به این‌که این روزها بحث خریدن باشگاه استقلال توسط ایران‌خودرو مطرح است، برخی این شایعه را که مدیران ایران‌خودرو روی قلعه‌نویی نظر مثبت دارند، قوی ارزیابی می‌کنند.  این موضوع هم که قلعه‌نویی در محفل دوستانش اعلام کرده است قصد دارد در تهران به کارش ادامه ده، نشان‌دهنده این موضوع است که که وی نیز منتظر یک اتفاق خاص است.

, .,

 

,

با توجه به اینکه در حال حاضر فقط سه تیم تهرانی در لیگ برتر حضور دارند، جز پرسپولیس؛ فقط استقلال و راه آهن گزینه‌های باقیمانده برای ادامه کار قلعه‌نویی در تهران باقی می‌مانند.

, .,

*عکس مربوط به این خبر تزیینی است.

, *عکس مربوط به این خبر تزیینی است., *عکس مربوط به این خبر تزیینی است, ., .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه