اخبار داغ

گارسیا: رم شایسته پیروزی بر لاتزیو بود

گارسیا: رم شایسته پیروزی بر لاتزیو بود
سرمربی رم از پیروزی برابر لاتزیو بسیار خوشحال است و هواداران تیمش را دعوت به برپایی جشن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رم در داربی دلا ‏کاپیتاله توانست با نتیجه دو بر یک برابر حریف سنتی خود لاتزیو به پیروزی برسد تا برای دومین فصل پیاپی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم از پیروزی تیمش در این دیدار حساس بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای پیروزی در این دیدار برنامه‌ریزی کرده بودیم و بسیار خوشحالم که در نهایت توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. الان اختلاف با تیم سوم به چهار امتیاز رسیده است و این نشان می‌دهد که بازی هفته پایانی کاملا تشریفاتی است. الان باید با هواداران خود این پیروزی ارزشمند را جشن بگیریم. بسیار خوب است که در بازی پایانی لیگ بدون استرس به میدان بروی.

,

او ادامه داد: به خوبی می‌دانستیم که بازیکنان لاتزیو خسته هستند و از نظر بدنی کم خواهند آورد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد شاگردانم راضی هستم. روی ضربات آزاد کار کرده بودیم و خوشحالم که این تاکتیک جواب داد. از همان ابتدا برای پیروزی به میدان رفته بودیم. خوشحالم که در نهایت این رم بود که پیروزی بازی شد. همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. حتی بازیکنان ذخیره نیز انتظارات را برآورده کردند و این باعث پیروزی ما شد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه