اخبار داغ

ادعای عجیب روزنامه فرانسوی درباره ژاوی

ادعای عجیب روزنامه فرانسوی درباره ژاوی
هفته گذشته بود که ژاوی هرناندز که از 11 سالگی در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند، در یک کنفرانس خبری به‌صورت رسمی اعلام کرد در فصل آینده برای تیم السد قطر بازی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا روزنامه لوپاریزین فرانسه در شماره امروز خود ادعای عجیبی در مورد این هافبک 35 ساله اسپانیایی مطرح کرده است. به نوشته این روزنامه، باشگاه پاری‌سن ژرمن برای به خدمت گرفتن ژاوی برای یک سال و به صورت قرضی از السد قطر دست به کار شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روزنامه لوپاریزین فرانسه در شماره امروز خود ادعای عجیبی در مورد این هافبک 35 ساله اسپانیایی مطرح کرده است. به نوشته این روزنامه، باشگاه پاری‌سن ژرمن برای به خدمت گرفتن ژاوی برای یک سال و به صورت قرضی از السد قطر دست به کار شده است. ,

مالک پاری‌سن ژرمن که نسبت برادری با رییس السد قطر دارد، قصد دارد با استفاده از این حربه درمورد ژاوی و آنخل دی‌ماریا، کاری کند که هم تیم خود را برای فصل آتی تقویت کند و هم از محدودیت‌های قانون فیرپلی مالی یوفا عدول نکند.

, مالک پاری‌سن ژرمن که نسبت برادری با رییس السد قطر دارد، قصد دارد با استفاده از این حربه درمورد ژاوی و آنخل دی‌ماریا، کاری کند که هم تیم خود را برای فصل آتی تقویت کند و هم از محدودیت‌های قانون فیرپلی مالی یوفا عدول نکند., مالک پاری‌سن ژرمن که نسبت برادری با رییس السد قطر دارد، قصد دارد با استفاده از این حربه درمورد ژاوی و آنخل دی‌ماریا، کاری کند که هم تیم خود را برای فصل آتی تقویت کند و هم از محدودیت‌های قانون فیرپلی مالی یوفا عدول نکند.,

انتهای خبر

, انتهای خبر, انتهای خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه