اخبار داغ

قیمت‌ های جدید اعزام به عتبات در ماه رمضان

قیمت‌ های جدید اعزام به عتبات در ماه رمضان
مدیرکل امور عتبات عالیات سازمان حج از اعلام قیمت های جدید اعزام به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، محسن نظافتی با بیان اینکه اعزام‌های امسال از ابتدای ماه رمضان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته و مذاکرات صورت گرفته از ابتدای ماه رمضان زایران ایرانی به عتبات وعالیات اعزام خواهند شد .

نظافتی از اعزام زایران ایرانی به عتبات در قالب سفرهای زمینی و هوایی در ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش بینی شده است. و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت گفت: امسال برای اعزام زایران قرعه کشی صورت نمی‌گیرد و تمام متقاضیانی که در سامانه اعزام نام نویسی کنند،در فرصت انتخاب شده از سوی زایران اعزام خواهند شد.

نظافتی در مورد بسته‌های ۱۴ شبه اعزام زائران تصریح کرد: در این طرح، زائران ۱۱ شب را در کربلا و بقیه زمان خود را در نجف و کاظمین سپری خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به بسته‌های ۲۳ شبه افزود: در این اعزام زائران ۱۱ شب را در کربلا و ۱۱ شب را در نجف و بقیه زمان خود را در کاظمین خواهند گذراند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته، مردم می‌توانند ظرف چند روز آینده با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و طی مراحل قانونی نام نویسی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه