اخبار داغ

برگزاری اولین سمینار ملی مدیریت توانبخشی

برگزاری اولین سمینار ملی مدیریت توانبخشی
دبیر علمی سمینارملی مدیریت توانبخشی گفت: اولین سمینار ملی مدیریت توانبخشی در محل سالن اجتماعات شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در 6و 7 خرداد ماه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکتر محمد علی حسینی دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دبیر علمی سمینار ملی مدیریت توانبخشی توانبخشی کشور در گفت و گو با خبرنگار سپیدپوش در اهداف تشکیل این سمینار گفت:اولین سمینار با اهداف ایجاد یکپارچه سازی و ایجاد بسیتر لازم برای گفتمان علمی بین مسئولین اجرایی وعلمی  در حوزه سیاست  گذاری توانبخشی تشکیل خواهد شد و امید است و بتواند به تفهیم جایگاه توانبخشی در حوزه سلامت کمک کند.

, خبرنگار سپیدپوش,

وی با بیان اینکه این همایش در طی دو روزدر 6 و 7 خرداد ماه برگزار خواهد شد گفت: با حضور مسئولین در نهاد های مختلف متولی توان بخشی در کشور از جمله وزرات بهزیستی در کشور، سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی در ایران وزرات بنیاد شهید امورایثارگران همچنین با حضور شهرداری تهران  که هر کدام  در بخش های اداره ی خدمات حوزه ی توان بخشی  می توانند بر عهده داشته باشند، جلسات تشکیل و ادامه خواهد داشت.

,

دبیر علمی سمینارملی مدیریت توانبخشی با اشاره به این موضوع  که ما به دنبال جمع اوری مقالات نبودیم و هدفمان در ارایه پنل های تخصصی در مورد توان بخشی است تصریح کرد: ولی چیزی در  حدود یکصد مقاله به این کنگره ارسال شده بود و حدود 70 اثار ان مورد ارزشییابی قرار گرفت و دراینده نزدیک به صورت کتابچه ای از خلاصه ی مقالات به چاپ خواهد رسید.

, علمی سمینارملی مدیریت توانبخشی,

وی محورهای پنلهای  تخصصی را در مورد آینده پژوهشی توان بخشی،ارائه خدمات در توان بخشی، سازمان های مردمی و انجیوها در توان بخشی، منابع تامین مالی در توانبخشی و همچنین ساختار توانبخشی در کشور را نام برد و گفت: پنل های تخصصی با حضور اساتید واندیشمندان در حوزه توانبخشی ارائه داده می شود.

,

همچنین در پایان سمینار برای اولین بار،از تعدادی پیشکسوتان توانبخشی در این سمینار به صورت نمادین تقدیر و تشکر خواهد شد.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه