اخبار داغ

عضو شورای اسلامی هشترود:

شهرداری هشترود توان تعمیر خیابان‌ها را ندارد

شهرداری هشترود توان تعمیر خیابان‌ها را ندارد
عضو شورای اسلامی هشترود گفت: یکی از دغدغه های مدیران شهری بخصوص در شهر های کوچک، تامین منابع مالی و ایجاد درآمد برای شهرداری‌ها بوده و این مسئله شهرداری‌ها را با مشکل مواجه ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناقلی ولی‌پور عضو شورای شهر هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: از جمله مشکلات شهرداری هشترود در حال حاضر نداشتن در آمدهای پایدار است که ۶۵درصد بودجه را در بر می‌گیرد و این در حالی است که بودجه شهرهای بزرگ از طریق در آمدهای پایدار تامین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار کرد: به دلیل نبود امکانات و نبود شغل، مردم هشترود به شهرهای دیگر کوچ می کنند و ساخت و ساز در این شهر به پائین ترین حد خود رسیده و این امر شهرداری را متضرر می‌کند و این نهاد نمی تواند به کارهای عمرانی و تنظیف بهتر شهر بپردازد زیرا در صورت نبود ساخت و ساز و منابع انسانی عمل کننده، شهرداری کم در آمد می‌ماند.

,

 

,

ولی‌پور افزود: درآمد شهرداری هشترود در سال گذشته از محل عوارض عمومی و ساختمانها، سایر خدمات شهری و فروش اموال حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است و مابقی بودجه شهرداری کمک های دولتی بوده که این هم برای تعمیر ماشین آلات و حقوق کارکنان هزینه شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: مبلغ ناچیزی از بودجه برای شهرداری می‌ماند که در عمران و آبادانی شهر هزینه می‌شود و آن هم دردی از دردهای هشترود را درمان نمی‌کند، در ضمن شهرداری هشترود با بدهی دو میلیارد تومانی دست و پنجه نرم می‌کند که یادگار شهرداران قبلی است و باید در حل این مشکل مسئولان، شورا و شهرداری را یاری رسان باشند.

,

 

,

این عضو شورا تصریح کرد: شهرداری هشترود توان تعمیرات سطح خیابان‌ها و مرمت آن را ندارد و این هم ناشی از نداشتن در آمد و نبود منابع مالی است که به یک چالش تبدیل شده است.

,

 

,

وی عنوان کرد: مردم فهیم شهرستان هشترود باید بدانند که شایسته بهترین ها هستند اما متاسفانه به دلیل نبود امکانات و در آمد تا به حال شورا و شهرداری نتوانسته کاری اساسی در خور شان مردم هشترود انجام دهند.

,

انتهای  پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه