اخبار داغ

شهردار اردبیل چه کسی باید باشد؛

بلدیه، بلدچی می‌خواهد/ پیوست‌های فرهنگی یک فاکتور مهم برای انتخاب شهردار اردبیل

بلدیه، بلدچی می‌خواهد/ پیوست‌های فرهنگی یک فاکتور مهم برای انتخاب شهردار اردبیل
در نظر گرفتن معیارها و انتخاب براساس این معیارهای مهم مسئله‌ای است که در انتخاب شهردار هر شهر مطرح می شود، اما اعضای پارلمان محلی شهر اردبیل کدام معیارها را باید برای انتخاب شهردار در نظر بگیرند تا شهرداری خوب انتخاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلانه،21 اردیبهشت ماه بود که صدیف بدری در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی پارلمان محلی اردبیل با تقدیم رسمی استعفای خود پس از چهار سال تصدی این پست، از سمت شهرداری این شهر کنار رفت تا اعضای پارلمان محلی برای انتخاب خوب رایزنی‌هایشان را آغاز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

در نظر گرفتن معیارها و انتخاب براساس این معیارهای مهم مسئله ای است که در انتخاب شهردار هر شهر مطرح می شود، اما اعضای پارلمان محلی شهر اردبیل کدام معیارها را باید برای انتخاب شهردار در نظر بگیرند تا شهرداری خوب انتخاب کنند.

,

در ادامه سلسه گزارشات انتخاب شهردار اردبیل معیارهای انتخاب یک شهردار خوب را از زبان دو عضو پارلمان محلی و ملی بشنوید.

,

 

,

سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل می گوید: شهر ظرفی است که شهردار برای همه ابعاد آن باید برنامه داشته باشد اما برنامه داشتن در حوزه فرهنگی آن چنان مهم است که می تواند معیار اصلی در انتخاب شهردار باشد.

,

 

,

وی می گوید : بسترسازی و فراهم کردن زیر ساخت نکته مهم دیگری است که  یک شهردار موفق توجهی ویژه بر آن دارد از این رو در انتخاب شهردار جدید گنجانده شدن این مهم در برنامه هر یک از گزینه ها در انتخاب آن فرد امتیاز  مثبتی خواهد شد.

,

 

,

یکی از هفت نماینده استان اردبیل در مجلس نهم هم معتقد است: شهردار علاوه بر اینکه باید متعهد و متخصص باشد باید کاردان هم باشد.

,

وی ادامه داد: شهردار نباید حاشیه ساز باشد  و در عین حال عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد یعنی حاشیه شهر، به همان میزان مرکز برایش مهم باشد.

,

 موسوی اصل گفت: اساس، توسعه شهر است نه چیز دیگر؛ بنابراین در انتخاب بلدچی برای بلدیه هر شهر  باید دقت کرد.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه