اخبار داغ

مشکل بیمه خبرنگاران حل شد

مشکل بیمه خبرنگاران حل شد
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: مشکل بیمه خبرنگاران کاملا حل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، حسن محرابی دقایقی پیش در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور در خرم‌آباد اظهار داشت: مشکل بیمه خبرنگاران حل شده به این صورت که بخشی از بیمه خبرنگاران برعهده مدیران مسئول و صاحبان امتیاز نشریات و خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

وی عنوان داشت: بخشی دیگر از خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سایت سمان ثبت نام و کارت حرفه‌ای خبرنگاری و روزنامه‌نگاری را دریافت کنند که از آن طریق وزارت ارشاد می‌تواند بخشی از بیمه آن‌ها را پرداخت کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک هفته از شروع سیستم جدید ثبت‌نام از خبرنگاران حرفه‌ای در سایت سمان گذشته است و خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت ارشاد شرایط ثبت‌نام در سایت سمان را مطالعه و پیگیری کنند.

وی افزود: بسته حمایتی روشنی برای پایگاه‌های خبری، نشریات و مطبوعات در آن سایت طراحی شده است که خبرنگاران می‌توانند به آن مراجعه و آن را مطالعه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش جدیدی به تعداد رسانه‌ها اضافه شده، دنبال این هستیم که یارانه پایگاه‌های خبری را پیگیری کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوب برسیم.

وی گفت: دنبال این هستیم که بخشی از آگهی‌های دولتی به سایت‌های خبری داده شود تا از این طریق بتوانند درآمدی داشته باشند اما در این زمینه مشکل داریم و باید افراد را توجیه کنیم.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی در خرم‌آباد در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه